۵ شهر برتر اروپا برای زندگی

ژنو در حاشیه دریاچه ژنو قرار دارد که توسط رشته کوه های زیبای آلپ ها احاطه شده است. ژنو یک شهر تمیز، امن، غنی و فرهنگی است که دارای همه امکانات لازم برای داشتن زندگی با بالاترین کیفیت ممکن می باشد. دریاچه ژنو یکی از بزرگترین دریاچه های اروپا است و پیاده روی در کنار آن از برترین تفریحات این شهر زیبا محسوب می شود. زیبایی شهر و دریاچه آن الهام بخش بسیاری از شاعران و نویسندگان برتر جهان بوده است. شهر قدیمی ژنو یک مارپیچ پر پیچ و خم از خیابان های باریک با کافه های منحصر به فرد، مغازه ها و رستوران های بی شماری است که خاص بودن ژنو را منعکس می کنند.

پایتخت اقتصادی اروپا در حقیقت یک شهر در ویرانه های پس از جنگ جهانی دوم بود. مرکز شهر همان طور که کاملا واضح و قابل لمس می باشد، بازسازی شده است و فضای فوق العاده ای با خیابان هایی سرشار از مغازه ها، کافه ها و … دارد. فرانکفورت در حقیقت خیلی بیشتر از برج های مالی و فرودگاه های بزرگش، امکانات و زیبایی دارد. راه رفتن در امتداد رودخانه اصلی، که جزایری از راین است نیز به شدت توصیه می شود. همچنین باید فرصتی را برای توقف کردن در یک کافه و گرفتن حمام آفتاب بر روی یک ساحل مصنوعی ایجاد کنید و یا نگاهی به برخی از موزه های بی نظیر این شهر بیاندازید. فرانکفورت یکی از برترین گزینه ها برای داشتن زندگی فوق العاده در اروپا می باشد.

با توجه به فعالیت های این شهر چند فرهنگی که توسط یک رودخانه و دریاچه ای با آب خالص محدود می شود، گزینه های زیادی برای تفریح وجود دارد. زوریخ دارای یک فرهنگ آشپزی افسانه ای است و بازدید و تماشای آن ها بسیار لذت بخش است، چه در تابستان و یا در زمستان. زوریخ همچنین حامی فدراسیون بین المللی فوتبال نیز می باشد.

کیفیت بالای زندگی مردم دانمارک در سال های اخیر به طور مرتب سرفصل های مطبوعات جهان را به خود اختصاص داده است. دلیل اصلی آن فلسفه خوشبختی دانمارکی ها می باشد که شامل لذت بردن از خوشی های کوچک زندگی می باشد. این فرهنگ زیبا در کنار تمام ویژگی های مثبت کپنهاگ، پایتخت دانمارک را در رتبه دوم برترین شهر های اروپا برای زندگی قرار داده است. باغ های Tivoli که در حقیقت قدیمی ترین نوع پارک ها محسوب می شوند، نماد های رنگارنگ و بی نظیر شهری و … از کپنهاگ یک شهر افسانه ای ساخته اند.

در رتبه بندی برترین شهرهای اروپا برای زندگی، وین در رتبه نخست قرار دارد. وین در ثبات کامل می باشد، امکانات برجسته در حوزه آموزش و مراقبت های بهداشتی از برترین ویژگی های وین برای زندگی محسوب می شوند.

طبق اسناد و گفته های تاریخی، وین که در ابتدا تنها یک اردوگاه نظامی رومی بود، در روزهای شکوه امپراتوری اتریش-مجارستان، بسیاری از کاخ ها و ساختمان های باشکوه را برای وین به ارمغان آورده است. طبق آخرین گزارش ها از سطح کیفی، وین یکی از برجسته ترین و بهترین شهر های اروپا برای زندگی و داشتن رفاه کامل محسوب می شود.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.