۲۸ خرداد امسال ملت ایران حماسه ای دیگر خلق می کنند

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، گفت: ۲۸ خرداد امسال ملت ایران حماسه ای دیگر خلق می کنند.

وی با تأکید بر لزوم الگو قرار دادن از راه و روش این شهید سرافراز را در جامعه، اظهار کرد: نباید نام و یاد این شهدا هرگز فراموش شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: با گذشت چهار سال از شهادت شهید عشوری، اما می‌بینیم مردم پرشورتر از گذشته در مراسم شهید شرکت می‌کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه با گذشت ۴۲ سال از عمر انقلاب مردم یاد و خاطره شهدا را فراموش نمی‌کنند، تصریح کرد: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی از عزت و اقتدار برخوردار است به برکت خون شهداست که باعث سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: بی تردید در ۲۸ خرداد شاهد خلق حماسی دیگر از حضور ملت در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: ملت ایران فشارها و تحریم‌ها، پای آرمان‌های انقلاب و شهدا ایستاده و اجازه نخواهد داد دشمنان خواسته‌های شوم خود را عملی سازند.

لازم به ذکر است؛ شهید «حسن عشوری» اولین شهید مدافع امنیت کشور ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ در شهرستان چابهار سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک‌های تکفیری به شهادت رسید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.