کفش اسپرت فقط برای ورزش نیست!

در این مطلب راهنمای استفاده از کفش اسپرت را بخوانید. پا قلب دوم بدن انسان است، از این جهت خرید کفش راحت اهمیت بسیاری دارد و نباید این موضوع مهم را پشت گوش بیاندازید. مدل کفش اسپرت تنوع بسیاری در بازار دارد که هر یک کاربرد و طرفداران مخصوص به خود را دارد.

انواع کفش‌های اسپرت

کفش راحتی اسپرت (Slip on Shoe)

کفش راحتی اسپرت که در دنیا به نام کفش slip-on شناخته شده است، یک کفش کژوال یا غیر رسمی مناسب پیاده‌روی یا استایل دانشجویی است. در نگاه اول شکل کفش بسیار ساده است و تفاوتی در استایل شما ایجاد نمی‌کند. با این حال این مدل کفش اسپرت پسرانه و دخترانه را می‌توانید با هر مدل پیراهن مردانه، تیشرت، مانتو، شلوار جین اسپرت سِت کنید. می‌توانید این مدل کفش را با شلوار جین مام استایل یا شلوار جذب ست کنید. همچنین می‌توانید یک بلوز مردانه یا مانتو آبی راه‌راه بلند به تن کنید. اکسسوری‌های رنگی مانند دستبند و عینک آفتابی نیز ایده بسیار خوبی است تا کفش شما جلوه ساده‌ای در استایلتان ایجاد نکند.

کفش اسپرت کانورس آل استار (Converse)

کفش اسپرت کانورس آل استار جزو کفش‌هایی است که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود.اگر شما هم دوست دارید یک استایل غیررسمی و کژوال داشته باشید، این کفش اسپرت، بهترین انتخاب است که می‌توانید با تیشرت سفید مردانه و شلوار جین بپوشید.

کفش کالج اسپرت (Boat Shoes)

کفش کالج که در دنیا به نام Boat shoes شناخته شده است، در عین زیبایی، بسیار راحت است. کفش اسپرت کالج مناسب اوایل پاییز، یعنی زمانی که باران نمی‌بارد، است. پس دست به کار شوید، مانتو رنگی و کت پاییزه خود را از کمد خارج کنید تا با یک کالج اسپرت شیک، استایل متفاوت داشته باشید.
شلوار کتان روشن، یک لباس مناسب برای کفش اسپرت کالج زنانه و مردانه است. البته این جنس شلوار مناسب اوایل پاییز است و خانم‌ها می‌توانند با یک مانتوی بلند خنک تابستانه یک استایل خاص داشته باشند.

کفش اسپرت اسنیکرز (Sneakers)

کفش اسپرت به همان شکل قدیمی و ورزشی رواج ندارد و هر کسی می‌تواند در مکان‌های غیرورزشی آن را به پا کند. این مدل کفش اسپرت همیشه بین خانم‌ها و آقایان در هر سنی مرسوم خواهد بود و در صنعت فشن ماندگار می‌ماند.
شلوار گشاد و بی‌قواره، مناسب کفش‌های اسپرت نیست و مدل کفش اسپرت شما در استایل‌تان گم می‌شود. شلوار جین راسته، شلوار جین مام استایل، شلوار جذب، انتخاب‌های بهتری برای این مدل کفش‌ها هستند.
اگر دوست دارید در پاییز و زمستان از کفش اسنیکرز اسپرت استفاده کنید، کت چرم مردانه، بارانی زنانه و شلوار جین جذب به همراه یک کیف مینمال یا کوله پشتی دانشجویی، استایل شما را خاص می‌کند.

کفش تابستانه اسپادریل (espadrilles)

کفش تابستانه اسپادریل از دل طبیعت ساخته شده است که کف یا پاشنه را از کنف و رویه کفش را پارچه می‌سازند.
مدل بدون پاشنه این کفش را می‌توانید با شلوار راسته، شلوار مام استایل و شلوار اسلش سِت کنید. همچنین مانتوی بلند و خنک و پیراهن آستین کوتاه مردانه رنگ روشن یک انتخاب مناسب با این مدل کفش است.

کفش اسپرت مناسب شما

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.