هر آنچه که باید درباره زیورآلات بدانید

در صورتی که به استایل خود اهمیت می‌دهید، در استفاده از زیورآلات و بدلیجات باید به نکاتی توجه کنید تا استایل شما زیباتر شود. بر اساس دنیای مد و فشن  استفاده از اکسسوری‌ها شرایطی دارد که باید برای جذاب‌تر شدن رعایت کنید. نکاتی را به شما یادآوری می‌کنیم تا استایل خود را با کمک زیورآلات، جواهرات یا بدلیجات کامل‌تر کنید.

استفاده از زیورآلات و بدلیجات به صورت روزمره

بعضی از زیورآلات و بدلیجات کاربردی هستند و به منظور زیباتر کردن استایل به کار نمی‌روند. برای مثال حلقه ازدواج در این گروه قرار دارد. علاوه بر این ساعت مچی مردانه یا زنانه نیز جز روزمره آن محسوب می‌شود. اگرچه بعضی از ساعت‌های مچی نیز می‌توانند در گروه زیورآلات لوکس و گران‌قیمت قرار بگیرند، اما کاربرد آن به گونه‌ای است که می‌توانید در هر مراسم، مهمانی یا به صورت روزمره از آن بهره‌مند شوید. برخی افراد، به‌خصوص خانم‌ها عادت دارند که یک گردنبند ظریف، به همراه یک پلاک کوچک و ظریف از گردن خود آویزان کنند.

 محل کار یا قرارهای رسمی

به غیر از حلقه و ساعت می‌توانید از زیورآلات و بدلیجات دیگری در استایل محل کار یا قرارهای رسمی بهره‌مند شوید. انواع پرسر و صدا آن، مناسب مکان‌های رسمی نیستند. در صورتی که در یک شغل غیردولتی یا غیراداری مشغول به کار هستید، می‌توانید از گوشواره‌های ظریف یا گوشواره‌های میخی که متناسب با مانتو شما است، استفاده کنید. با این حال، رنگ‌هایی که توجه را به خود جلب می‌کند، مناسب محل کار نیست. اگر معمولا لباس‌های اسپرت یا غیررسمی به تن می‌کنید، می‌توانید از دستبند چرم زنانه استفاده کنید. توصیه می‌کنیم در محل کار تا جایی که ممکن است از اکسسوری کمی استفاده کنید، چرا که توجهات را به خود جلب می‌کند. همچنین حتما به رنگ و اندازه آن توجه کنید. بهترین انتخاب در این نوع مکان و شرایط، نوع ساده و سبک است.

مراسم یا مهمانی‌های رسمی

استفاده از اکسسوری‌ها در مراسم‌های رسمی نیز قوانین و شرایط مربوط به خود را دارد. شما می‌توانید از یک سِت یا نیم سِت زیبا استفاده کنید و استایل خود را جذاب کنید. بنابراین استفاده نامرتبط از آن‌ها (برای مثال استفاده از طلای سفید به همراه طلای زرد یا استفاده از مروارید به همراه بدلیجات رنگی) در مراسم‌های رسمی پیشنهاد نمی‌شود. بسیاری از طراحان مد و فشن در فرش قرمز یا مراسم‌های رسمی، تمرکز خاصی روی جواهرات دارند. استفاده از زیورآلاتی از الماس، برلیان، مروارید و سنگ‌ در مراسم‌های رسمی انتخاب مناسبی است. نیازی نیست که از جواهرات سنگین و بزرگ استفاده کنید.

 

زیورآلات و بدلیجات مهمانی‌های غیررسمی

این مهمانی‌های دوستانه فرصتی است که لباس‌های مورد علاقه خود را به تن کنید و از زیورآلات و بدلیجات زیبا و متناسب با استایل‌تان استفاده کنید. در این صورت یک انگشتر یا گوشواره آویز با رنگ متناسب با لباس‌ خود یا حتی یک گردنبند زیبا می‌تواند تاثیر بسیاری در زیبایی ظاهرتان داشته باشد. حتی استفاده از پابند یا خلخال نیز انتخاب جذابی خواهد بود.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.