مهاجرت کاری ماساژور

مهاجرت کاری ماساژور به کشورهای اروپا و کانادا نیازمند اثبات شایستگی به کارفرما یا سرمایه برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی می‌باشد.

درباره شغل ماساژور

ماساژ به معنای یک سری حرکات اصولی، علمی و منظم می‌باشد که بر روی بافت‌های بدن خصوصاً ماهیچه‌ها، برای اهداف خاص انجام می‌پذیرد.

ماساژ درمانی به معنای حرکت اصولی و علمی روی بافت‌های نرم بدن می‌باشد. این نوع درمان که در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده است، به رهایی افراد از استرس، فشار و گرفتگی عضلانی و … کمک می‌کند. امکانات خاصی در این حرفه استفاده می‌شود که ازجمله آن‌ها می‌توان به استفاده از روغن‌های گیاهی متنوع اشاره کرد؛ لذا این افراد باید آشنایی دقیقی از نحوه استفاده و خواص درمانی آن‌ها داشته باشند. ماساژ درمانی به دلیل اهمیت بالایی که در سلامت افراد خصوصاً سالمندان دارد، در کشورهای مختلف جهان جایگاه بسیار خوبی دارد.

در شرایط پرتنش دنیای امروز، بسیاری با مشکلاتی از قبیل استرس، گرفتگی عضلات و … روبه‌رو هستند. لذا برای ریلکس شدن و درمان گرفتگی عضلات خود به ماساژ درمانی روی می‌آورند. افراد علاقه‌مند به شغل پرسود ماساژوری، با توجه به تقاضای بالا می‌توانند ابتدا به‌عنوان کارآموز در کنار یک استاد حرفه‌ای طرز استفاده از امکانات برای تسکین درد نواحی مختلف بدن افراد را آموزش ببینند.

مهاجرت کاری ماساژور

آنچه در مهاجرت کاری ماساژور اهمیت بالایی دارد، دریافت مدرک معتبر از مؤسسات مورد تائید دولت‌های خارجی باشد؛ هم‌چنین در برخی از کشورها نظر کانادا باید متقاضیان در دوره‌های خاصی شرکت کنند تا صلاحیت لازم جهت کار در این کشور و در این حرفه را به دست آورند.

مهاجرت کاری ماساژور به کشور مدنظر، در شرایط حال حاضر به دو شکل صورت می‌پذیرد؛ یا افراد از طریق دریافت جاب آفر از کارفرمای خارجی به این منظور اقدام می‌کنند یا با سرمایه‌گذاری و کسب مجوزهایی لازم، بیزینس خصوصی خود را راه می‌اندازند.

اگرچه شرکت‌ها یا سالن‌های ماساژ فراوانی در کشورهای اروپا و کانادا وجود دارد و حمایت خوبی از آن‌ها ازنظر درآمد صورت می‌گیرد، اما راه‌اندازی بیزینس هم در این کشورها اقدام پرسودی خواهد بود؛ به‌شرط آنکه ضمن آشنایی از قوانین و یاری از وکیل مهاجرت همه اقدامات این سرمایه‌گذاری را قانونی انجام دهند.

هم‌چنین افراد با کسب مجوز و در صورت نداشتن امکاناتی از قبیل سالن، می‌توانند به منزل مشتریان مراجعه کرده و خدمت‌رسانی کنند.

راه‌اندازی کسب‌وکار خصوصی

اگرچه برای تأسیس یک سالن ماساژ، آن‌هم در کشورهای خارجی نیاز به کسب مجوزهای لازم هست؛ اما این امکان هست که بتوان با سرمایه‌ای اندک به این منظور اقدام کرد. آنچه در این نوع سرمایه‌گذاری اهمیت دارد، تحقیق و بررسی همه جوانب اقتصادی این شغل در کشور مدنظر است. دیگر نکته مهم انتخاب محل کار است. در ادامه به بررسی مهم‌ترین نکات برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار شخصی در مهاجرت کاری ماساژور می‌پردازیم:

  • به‌منظور کسب درآمد بیشتر می‌توانید یک وب‌سایت برای بیزینس خود بسازید که در آن با استفاده از کلمات بهینه به جذب مشتریان بپردازد.
  • می‌توانید با راه‌اندازی یک برنامه بازاریابی، برای سالن ماساژ مشتری جذب نمایید.
  • میزان سرمایه ورودی و خروجی را محاسبه کنید.
  • یک سخنرانی خوب را سازمان‌دهی کرده و افتتاح با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی کسب‌وکار خود را به بهترین شکل معرفی کنید.
  • یک مشاور مالی یا پشتیبان سایت استخدام کنید تا در پیشبرد بهتر کارها یاری گر شما باشد.

در حرفه ماساژوری، مهارت حرف اول را می‌زند؛ درنتیجه باید با استفاده تکنیک‌های خاص و نوین ماساژ، در کسب‌وکار از سایر رقبا سبقت بگیرید.

در حرفه ماساژوری، |

مدارک لازم برای تأسیس سالن ماساژ

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، مهاجرت کاری ماساژور نیازمند دریافت مجوزهای لازم از سازمان کار و بهداشت در کشور مدنظر می‌باشد. چه در روش جاب آفر که پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما یا سالن‌های ماساژ دریافت می‌شود؛ چه زمانی که با سرمایه‌گذاری اقدام به تأسیس سالن شود، نیاز به مدرک معتبر و حرفه‌ای ایجاب می‌کند.

با دریافت مدرک معتبر و سابقه کار مرتبط حداقل سه تا پنج سال، می‌توان به‌منظور ویزای کاری اروپا و کانادا اقدام کرد. در کنار حمایت‌های بسیار خوبی که از سوی کارفرمایان خارجی از نیروی کاری خارجی دارای صلاحیت صورت می‌گیرد، اما راه‌اندازی یک سالن ماساژ خصوصی به دلیل بالا بودن درآمد بسیار ترغیب‌کننده خواهد بود. ازجمله مدارک لازم برای راه‌اندازی سالن ماساژ در خارج از کشور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کپی مدارک شناسایی
  • دو  قطعه عکس
  • نام برند بیزینس
  • تکمیل فرم ویزا
  • کپی اجاره‌نامه محل کار
  • کد مالیاتی کشور مقصد
  • کپی ویزای اخذشده از اصناف
  • مدرک فنی از موسسه معتبر
  • بیمه و گواهی ضمانت
  • گواهی عدم سو سابقه
  • گواهی سلامت پزشکی
  • یک نسخه مجوز شرکت

میزان حقوق ماساژور در خارج از کشور

ماساژ درمانگر یا ماساژور در آرام‌ترین و بهترین محیط‌ مشغول به فعالیت می‌باشد. موسیقی آرامش‌بخش و عطر شیرین شمع، فضای بسیار خوبی را برای از بین بردن استرس افراد ایجاد می‌کند. هم‌چنین ماساژورهای حرفه‌ای با آشنایی کامل از سیستم عضلانی و عصبی، می‌توانند به درمان عصبی و مشکلاتی از قبیل گرفتگی عضلانی بپردازند.

ماساژورها بسته به مهارت و سابقه کار و اینکه برای خود یا کارفرما کار می‌کنند، درآمد متفاوتی دارند؛ حتی در کشورهای مختلف نیز درآمد این افراد متغیر می‌باشد.

به‌طورکلی ماساژور ازجمله مشاغل پرطرفدار و پردرآمد در کشورهای خارجی محسوب می‌شود؛ آماده‌سازی رزومه قوی مشتمل بر مدرک آموزشی معتبر، سابقه کار مرتبط و مدرک زبان کشور مقصد می‌تواند به‌آسانی راه گشای افراد در مسیر مهاجرت کاری به کشورهای درجه‌یک دنیا باشد؛ کافیست صلاحیت و استعداد خود را به مسئولان ذی‌صلاح در کشور مقصد اثبات نمایید.

یک ماساژور حرفه‌ای در کشورهای خارجی مانند برنامه‌نویس یا نویسنده، می‌تواند به‌طور میانگین ۴۰ هزار پوند در سال درآمد داشته باشد؛ هم‌چنین درآمد ماساژور در کشورهای اروپایی نظیر سوئد حدود ۳۰ الی ۶۰ هزار کرون در سال می‌رسد.

ایالات مختلف کانادا برای تمامی مشاغل دارای سطح درآمد مختلفی می‌باشند؛ همان‌طور که نرخ مالیات و هزینه‌های زندگی در آن‌ها متغیر است. ماساژورها در کانادا دارای درآمد بالایی هستند؛ چراکه جهت بهبود سلامت جامعه، تقاضا برای این شغل بالاست. به‌طورکلی میانگین درآمد شغلی ماساژور در کانادا بسته به شرایط کار وی حدود ۱۲۰ هزار دلار در سال می‌رسد.

سؤالات متداول

لازمه اصلی مهاجرت کاری ماساژور چیست؟

مهم‌ترین اصل در این تصمیم سرنوشت‌ساز، ارائه مدرک آموزشی معتبر برای اثبات توانمندی شماست. در صورت علاقه به این حرف می‌توانید در دوره‌های ماساژ در آموزشگاه‌های معتبر یا استخرها زیر نظر استادهای حرفه‌ای آموزش‌دیده و کسب تجربه کنید. درصورتی‌که در خارج از کشور اقامت دارید، می‌توانید نام Sage Institute را در اینترنت جستجو نمایید؛ این موسسه مدارک معتبری برای دوره ماساژ درمانی می‌کند که مورد تائید کشورهای خارجی هست.

راه‌های مهاجرت کاری ماساژور به کانادا چیست؟

ماساژورهای حرفه‌ای با داشتن رزومه قوی و تسلط بر زبان انگلیسی می‌توانند از دو راه برای مهاجرت کاری به این کشور اقدام کنند. اول از روش دریافت جاب آفر از کارفرما در سالن‌های ماساژ در کانادا و دوم راه‌اندازی کسب‌وکار خصوصی با سرمایه‌گذاری است.

آیا ماساژور جزو مشاغل موردنیاز کانادا هست؟

ماساژور هموار جزو مشاغل پرطرفدار ر کانادا بوده و هست؛ لذا تقاضا برای آن بسیار زیاد است. با وجود این‌که این شغل در فهرست مشاغل موردنیاز کانادا قرار دارد، می‌توان گفت دریافت جاب آفر یا سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی کسب‌وکار، بر مبنای صلاحیت افراد، می‌تواند مسیر همواری در این کشور داشته باشد.

درآمد شغلی ماساژور در کانادا چه قدر است؟

ایالات مختلف کانادا برای تمامی مشاغل دارای سطح درآمد مختلفی می‌باشند؛ همان‌طور که نرخ مالیات و هزینه‌های زندگی در آن‌ها متغیر است. ماساژورها در کانادا دارای درآمد بالایی هستند؛ چراکه جهت بهبود سلامت جامعه، تقاضا برای این شغل بالاست. به‌طورکلی میانگین درآمد شغلی ماساژور در کانادا به شرایط کار وی حدود ۱۲۰ هزار دلار در سال می‌رسد.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.