مهاجرت کاری عکاس

اطلاعات مفیدی در خصوص شرایط مهاجرت کاری عکاس، درآمد عکاسان در کشورهای مختلف و شغل عکاسی در کانادا و کشورها دیگر کسب خواهید کرد.

بهترین کشور برای شغل عکاسی کدام است؟

زمانی که می خواهید برای مهاجرت از طریق عکاسی اقدام کنید برای تان سوال پیش می آید که بهترین کشور برای شغل عکسی چه کشوری است؟ در این قسمت توضیح کوتاهی درباره بهترین کشور برای شغل عکاسی داده ایم.

یکی از گزینه‌های مناسب برای این افراد کانادا می‌باشد. به‌طور کلی این کشور به وابسته داشتن ویژگی‌هایی از جمله امنیت، هزینه زندگی، نرخ بیکاری، بهداشت و کیفیت به یکی از کشورهای مناسب برای مهاجرت تبدیل شده است.

در ادامه شغل عکاسی در کانادا از نظر بازارکار و درامد عکاسی در کانادا بررسی شده است که با خواندن آن اطلاعات لازم را بدست خواهید آورد. در صورت نیاز به مشاوره برای مهاجرت عکاسی می توانید با ویزانیو تماس بگیرید و از مشاوره مهاجرت عکاسان بهره مند شوید.

بازار کار  و شغل عکاسی در کانادا

رشته عکاسی در کانادا بازار کار بسیار ایده آلی دارد. این افراد می‌توانند در روزنامه، مجلات و وب‌سایت‌های مختلف، شرکت‌های تبلیغاتی و صنعت مد موقعیت‌های شغلی زیادی داشته باشند. به‌علاوه عکاسان حرفه‌ای و مجرب می‌توانند با راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی، استودیوی خود را راه‌اندازی کنند.

در کنار فرصت‌های شغلی فراوان در کانادا، می‌توان گفت رشته عکاسی در این کشور درآمد خوبی هم دارد؛ اگرچه تنوع زیادی در زمینه درآمد صنعت عکاسی مشاهده می‌شود؛ اما به‌طور متوسط حدود ۳۰.۰۰۰ دلار محاسبه می‌شود؛ لازم به ذکر است که خلاقیت و سابقه کاری در حوزه عکاسی نیز حرف اول را می‌زند. دستمزد عکاس آزاد یا قراردادی به‌صورت ساعتی ۳۰ دلار محاسبه می‌شود. بااین‌حال کسب درآمد این رشته پرطرفدار حوزه وسیعی دارا می‌باشد و می‌توان با آن یک زندگی متوسط را به‌خوبی مدیریت کرد.

اگرچه تحصیل در کانادا در رشته عکاسی، شانس زیادی برای کار در این کشور به ارمغان می‌آورد؛ بااین‌حال دریافت جاب آفر بر پایه سابقه و نمونه کار موفق می‌تواند به‌راحتی مهاجرت کاری به کانادا را ممکن سازد.

درآمد شغل عکاسی در کانادا و کشورهای حوزه شنگن

درآمد شغل عکاسی در کانادا و به  طور کلی درآمد کار عکاسی در کشورهای خارجی به پارامترهای متعددی وابسته است که تمامی آنها در درآمد عکاس در این کشورها تأثیرگذارند. برخی از این پارامترها عبارت‌اند از:

  • شهر محل زندگی و کار عکاس
  • تخصص فرد در عکاسی
  • سابقه کاری و رزومه فرد
  • مدارک متقاضی در زمینه عکاسی
  • ساعت کاری و شرکتی که فرد در آن مشغول به کار می‌گردد.

بازار کار و فرصت‌های استخدامی عکاس

عکاسی یعنی ثبت و ایجاد یک تصویر؛ پیدا کردن سوژه عکاسی یک‌طرف و ثبت سوژه با کادربندی صحیح در طرف دیگر قضیه قرار دارد.

معمولاً عکاسان به‌صورت مستقل و برای خود کار می‌کنند. بسیاری از افراد و شرکت‌ها، کارهای خود را به عکاسان مستقل به‌صورت پروژه‌ای می‌سپارند. برخی از عکاسان هم در استودیوهای عکاسی، شرکت‌های تبلیغاتی، روزنامه‌ها و مجلات، شرکت‌های بزرگ و … می‌توانند مشغول به کار شوند.

رقابت در کسب موقعیت‌های شغلی در رشته عکاسی بسیار شدید است. عکاسانی که خلاقیت، تخصص و تجربه بیشتری داشته و توانائی همگامی با فناوری روز را دارند، دریافتن کار و گرفته سفارش از مشتری موفق‌تر خواهند بود.

درآمد عکاسان در برخی کشورها

با افزایش میزان مهاجرت کاری عکاسان به کشورهای خارجی، می‌توان گفت این رشته زمینه پیشرفت زیادی خواهد داشت. در بسیاری مواقع حتی می‌توان به‌عنوان نوعی مهاجرت خوداشتغالی نیز به آن نگاه کرد. اگر قصد مهاجرت از این طریق را دارید بد نیست از میزان درآمد متوسط در برخی از کشورها برای این رشته اطلاع داشته باشید.

  • متوسط درآمد یک عکاس بسته به نوع تجربه، مهارت و حیطه کاری در آمریکا در هر ساعت بین ۱۴ الی ۴۰ دلار و سالانه بین ۴۰.۰۰۰ الی ۸۰.۰۰۰ دلار خواهد بود.
  • متوسط درآمد یک عکاس در کشور استرالیا بسته به میزان توانمندی وی بین  ۳۷هزار دلار الی ۸۸ هزار دلار می‌باشد.
  • در کشور انگلیس متوسط درآمد سالانه یک عکاس تازه‌کار و در حد دستیار بین ۲۰.۰۰۰ الی ۴۰.۰۰۰ دلار و برای افراد حرفه‌ای و تمام‌وقت بین ۳۹.۵۰۰ الی ۷۹.۰۰۰ دلار خواهد بود.

مهارت‌های مورد نیاز برای عکاسی

شغل عکاسی به حرفه‌ای گفته می‌شود که خدمات تصویری را عرضه می‌نمایند، این حرفه امکان جاودانه کردن اتفاقات مهم و لحظه‌های حساس زندگی را فراهم نموده است. این شغل بیشتر از اینکه که به مدرک دانشگاهی احتیاج داشته باشد به میزان ذوق و استعداد فرد وابسته است و یک فن تجربی محسوب می‌گردد.

آگاهی از علم ثبت تصاویر، چگونگی به کار بردن دوربین عکاسی و تنظیمات آن، بهره‌گیری از سوژه‌های جذاب و خلاقانه مجموعه‌ای از توانایی‌هایی هستند که فرد علاقه‌مند به فعالیت در حوزه عکاسی باید به آنها تسلط داشته باشد.

فرد بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی و آکادمیک در دانشگاه‌ها، می‌تواند کسب و کار خود را شروع کرده و بسته به اینکه در کدام حوزه علاقه‌مند است، فعالیت خود را آغاز نماید.

بهترین کشور برای مهاجرت کاری عکاس ها

یکی از گزینه‌های مناسب برای این افراد کانادا می‌باشد. به‌طور کلی این کشور به وابسته داشتن ویژگی‌هایی از جمله امنیت، هزینه زندگی، نرخ بیکاری، بهداشت و کیفیت به یکی از کشورهای مناسب برای مهاجرت تبدیل شده است.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.