سامانه «یاران رئیسی» راه اندازی شد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب سامانه‌ای را برای مشارکت مردم در معرفی اعضا و مدیران دولت سیزدهم معرفی کرد.

در این سامانه که با عنوان «یاران رئیسی» راه اندازی شده، از همه نخبگان، فرهیختگان، گروه‌ها، احزاب، تشکل‌ها و آحاد مردم دعوت شده تا چنانچه فردی را در تراز دولت مردمی می‌شناسند نسبت به معرفی وی اقدام کنند.

«کارآمدی»، «فسادستیزی»، «روحیه انقلابی» و «مردمی بودن» از جمله ویژگی‌هایی است که رئیس جمهوری منتخب بر آنها تاکید کرده است.

رئیسی در معرفی این سامانه خطاب به مردم و نخبگان آورده است: «با حمد و ثنای الهی و ضمن تشکر و قدردانی مجدد از یکایک ملت بزرگ ایران جهت خلق حماسه باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و حسن اعتماد به این بنده خدا و خادم مردم، آنگونه که قبلاً نیز بیان کردم اعضای دولت و همکاران بنده بر مبنای شایسته سالاری و براساس شاخص‌هایی نظیر «کارآمدی»، «فسادستیزی»، «روحیه انقلابی» و «مردمی بودن» انتخاب خواهند شد.

ازآنجا که عمیقاً بر این باورم “هرجا زمینه مشارکت مردم در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها فراهم شود نرخ موفقیت بالاتر می‌رود”، و همانگونه که وعده داده بودم سامانه‌ای جهت مشارکت مردم در معرفی اعضای دولت آماده شده است.

از همه نخبگان، فرهیختگان، گروه‌ها، احزاب، تشکل‌ها و آحاد مردم تقاضا دارم چنانچه فردی با شاخص‌های فوق الذکر و در تراز دولت مردمی می‌شناسند نسبت به معرفی وی در سامانه اقدام نمایند.

امیدوارم به لطف و مدد خداوند متعال و پشتوانه مردم تمام ظرفیت‌های دولت را برای ایجاد نهضت بزرگ خدمت به ایرانیان عزیز به کار بندم.»

این سامانه با آدرس https://yaran.raisi.ir/managers در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.