زیبایی‌های آن سوی دریاچه خزر در سواحل باکو

برای آشنایی بیشتر با سواحل باکو مطلب ما را دنبال کنید.  باکو پایتخت و در عین حال بزرگترین بندر آذربایجان است و در ساحل غربی دریای خزر قرار دارد. سواحل باکو را به سواحل صنعتی می‌شناسند و در بیشتر بخش‌ها دچار آلودگی نفتی هستند اما بخش‌های دیگر آنقدر تمیز و زیبا هستند که به بهشتی برای محلی‌ها و گردشگران تبدیل شده‌اند.

ساحل آمبوران

باشگاه ساحلی آمبوران یک فضای ایده‌آل برای گذراندن یک روز کامل فراهم کرده است و فضای آن برای خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه مناسب است. ساحل آمبوران بهترین ساحل باکو از نظر گردشگران و محلی‌هاست.

ساحل شیکوف

این ساحل در جنوب باکو قرار دارد و ساحل اختصاصی مجموعه هتل‌های شیکوف است. با پرداخت هزینه می‌توانید از پارک آبی و استخرها استفاده کنید. این ساحل در خود شهر باکو نیست و برای رفتن به آن باید از اتوبوس یا تاکسی استفاده کنید.

ساحل کرسنت

ساحل کرسنت در همسایگی شیکوف قرار دارد و مانند آن ساحل اختصاصی یک هتل است. این ساحل ورودی ندارد اما برای استفاده از امکانات آن مثل استخر، جکوزی، اتاق تعویض لباس و دوش باید هزینه پرداخت کنید.


ساحل بیلگا

ساحل بیلگا در مقایسه با ساحل شیکوف و کرسنت کمی دورتر است اما آنقدر تمیز و باصفاست که قطعا ارزش رفتن را دارد. این ساحل در شمال شرقی باکو قرار دارد و در امتداد شبه جزیره آبشوران قرار دارد.

ساحل سی‌زون

این ساحل در روستای ساحلی نارداران در شبه جزیره آبشوران قرار گرفته است. ساحل سی‌زون بسیار تمیز و دنج است. در مقایسه با ساحل‌های دیگر این ساحل امکانات ویژه‌ای ندارد، اما فرصت خوبی برای دنج کردن و گذراندن یک روز در ساحل است. در این ساحل هم چتر و صندلی‌های ساحلی وجود دارد. علاوه بر خود ساحل می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی روستای نارداران مانند مسجد، گورستان و دژ دیدن کنید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.