راهنمای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱

لاتاری یک برنامه حفظ تنوع نژادی است که هر ساله منجر به دریافت ۵۵۰۰۰ ویزا می شود. ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱ در ۲ اکتبر شروع شد و در ۵ نوامبر به پایان خواهد رسید. برندگان لاتاری ۲۰۲۱ کاملا تصادفی و به صورت شانسی انتخاب می شوند و این امر توسط کامپیوتر صورت می گیرد و هیچ شخصی در آن دخالت ندارد. مقاله راهنمای ثبت نام لاتاری می تواند نکات مهم ثبت نام لاتاری را به شما آموزش دهد.

راهنمای کشور های مجاز در ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱

در ثبت نام لاتاری باید توجه داشته باشید که کشور شما جزو کشور های مجاز بوده و می توانید از سهمیه کشور خود برای ثبت نام لاتاری استفاده نمایید. از سال ۱۹۹۵ هر ساله لیستی از کشور های مجاز برای شرکت در این قرعه کشی بزرگ صادر می شود که ایران همواره جزو این لیست بوده و سالانه ۴۵۰۰ نفر ایرانی از این طریق موفق به دریافت گرین کارت می شوند. بعضی کشور ها نیز مانند چین و هند و انگلستان در اکثرا دوره ها ، به دلیل افزایش مهاجرت از این کشور ها به خاک امریکا ، غیر مجاز می شوند.

راهنمای تحصیلات افراد مجاز در ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱

حداقل تحصیلات برای ثبت نام در لاتاری داشتن مدرک ۱۲ ساله دیپلم آکادمیک می باشد. افرادی که در کاردانش و هنرستان تحصیل کرده اند و دیپلم ۱۱ ساله دریافت کرده اند مورد قبول نخواهد بود و باید به ازای آن دو سال سابقه کار در پنج سال گذشته ی خود، در یکی از مشاغل مجاز که توسط اداره کار آمریکا اعلام شده است داشته باشند. توجه داشته باشید که داشتن مدارک دیپلم به بالاتر (کاردانی ، لیسانس و..) و سایر مدارک معتبر هیچ تاثیری در روند برنده شدن در لاتاری نخواهد داشت.

راهنمای مدارک مورد نیاز در ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱

برای ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۱ افراد باید یک قطعه عکس ۵*۵ به همراه خود داشته باشند. همچنین داشتن پاسپورت اعتبار دار برای متقاضی اصلی الزامی می باشد. این مورد در سال های قبل نبوده و امسال به جمع مدارک مورد نیاز اضافه شده است ولی نگران آن نباشید! زیرا در کمتر از یک هفته می توانید برای دریافت پاسپورت یا تمدید آن اقدام نمایید.

راهنمای افزایش شانس در برنده شدن لاتاری ۲۰۲۱

هر فرد متقاضی فقط یکبار می تواند در لاتاری ۲۰۲۱ ثبت نام نماید (هر سال یکبار) و فقط دو گروه از افراد به طور قانونی می توانند شانس خود را افزایشی دهند. گروه اول افراد متاهل می باشند که می توانند یک ثبت نام دوشانسه داشته باشند به ایk صورت که یکبار فرد به عنوان متقاضی اصلی در نظر گرفته می شود و همسر و فرزندان او به عنوان همراه ثبت می شوند و یکبار هم نیز همسر فرد به عنوان متقاضی اصلی در نظر گرفته می شود و فرد و فرزندانشان به عنوان همراه ثبت می شوند. گروه دوم نیز افراد مجرد زیر ۲۱ سالی هستند که موفق به دریافت دیپلم ۱۲ ساله شده اند که آن ها سه شانس برای ثبت نام دارند. دوشانس در فرم والدین و یکبار هم خود فرد به عنوان متقاضی اصلی می تواند ثبت نام نماید.

راهنمای هزینه ی ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱

هزینه ثبت نام هر فرد متقاضی ۱۰۰ هزار تومان بوده که به ازای هر همراه مبلغ ۲۰ هزار تومان اضافه خواهد شد. افراد متاهل نیز در صورت ثبت نام دوشانسه به نسبت مبلغ هزینه آن ها افزایش خواهد یافت.

منبع: حامی مهاجر

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.