با کفش لژدار بدرخشید!

قطعا پوشیدن کفش‌ لژدار جلوه زیبایی به پاهای شما می‌بخشد. این کفش‌ها در سبک‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود و مورد پسند انواع سلیقه‌ها است.

کفش‌های Platform (ترکیبی از کفش های لژدار و پاشنه بلند) یکی از راحت‌ترین کفش‌ها و در عین حال بسیار جذاب است. پاشنه ضخیم آن‌ها به طور معمول از چوب، چوب پنبه، لاستیک یا پلاستیک ساخته شده است. این کفش‌ها قرن‌ها در یونان، روم باستان، ژاپن، چین و همچنین در اروپا نیز مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

ست کردن کفش لژدار

  • هنگامی که کفش لژدار می‌پوشید دقت کنید که پاشنه و لژ بیش از حد نازک نباشد، در این صورت پا را اذیت خواهد کرد.
  • می‌توانید استایلی اسپرت و راحت با کفش لژدار داشته باشید. با کفش لژدار کتانی که از سال پیش روی بورس آمده و به شدت محبوب شده است.

  • اگر به دنبال کفشی برای استفاده روزمره و استایل خیابانی هستید این کفش‌ها کار شما را راحت می‌کند. برای استفاده در محل کار از کت های زنانه (Blazer)، شلوار یا همان لباس رسمی استفاده کنید. لازم نیست که جزئیات دیگری نیز به این مجموعه اضافه کنید؛ کافیست همه چیز ساده باشد.
  • کفش لژدار با پیراهن ماکسی بسیار جذاب است. از لباس‌های راحت و گشاد که کناره‌های آن چاک دارد استفاده کنید.
  • اگر پاهای بلندی دارید از مدل پابند دارد استفاده کنید. با این کار ظاهری دلنشین خواهید داشت به خصوص اگر این کفش را با شلوار جین Cuff(شلواری که پاچه آن تا زده شده باشد) ترکیب کنید.
  • از کفش‌های Platform کف صاف استفاده کنید. شاید این کفش‌ها به نظر قدیمی باشد ولی مطمئن باشید که با این مدل کاملا امروزی و خوش استایل به نظر می‌رسید. این کفش‌ها نه پاشنه کوتاه و نه پاشنه بلند است.

 در آخر

فراموش نکنید که با هر کفشی که بخواهید استایل خوبی داشته باشید باید مطمئن شوید که تمام نکات از جمله رنگ، آب و هوا، هماهنگی با استایل و… را رعایت می‌کنید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.