۷ ایده جذاب برای دکور دیوار تلویزیون

این روزها با قرار گرفتن تلویزیون در مرکز اتاق نشیمن خانوادگی، دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون به یک بخش مهم در دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. پس با ما همراه باشید تا بتوانید دیوار پشت تلویزیون نشیمن منزل خود را به آسانی و زیبایی دکور کنید.

دیوار پشت تلویزیون را با گل و گلدان تزیین کنید!

یادتان باشد که جای گلدان‌ها تنها در گوشه اتاق و نشیمن نیست. اگر عاشق گل و گیاه هستید، پیشنهاد می‌کنیم که دیوار پشت تلویزیون را برای چیدمان آن‌ها هم انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که مثل تصویر بالا، می‌توانید از گلدان‌های دیواری یا آویز استفاده کنید و یا گلدان‌ها را روی میز تلویزیون یا داخل شلف‌های دیواری بچینید.

از آباژور یا چراغ دیوارکوب استفاده کنید!

باید بدانید که نور در دکوراسیون داخلی، علاوه بر تامین روشنایی، برای تاکید و نشان دادن عناصر مهم و زیبای فضا نیز کاربرد دارد. پس از آن‌جا که مهم‌ترین عنصر و مرکز توجه نشیمن، تلویزیون است، مثل تصویر زیر از چراغ دیوارکوب برای دیزاین دیوار آن، می‌توانید استفاده کنید.

یک گالری دیواری برای پشت تلویزیون ایجاد کنید!

یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای دیزاین دیوار تلویزیون این است که تابلوهای دکوری روی آن نصب کنید. دقت داشته باشید که تصاویر این گالری دیواری بهتر است، جلب توجه نکند.

روی دیوار تلویزیون بشقاب دیوارکوب نصب کنید!

به‌غیر از تابلوها، بشقاب‌های دیوارکوب هم برای دکور دیوار پشت تلویزیون هم مناسب هستند. اگر به این دکوری‌های زیبا علاقه دارید، به یاد داشته باشید که دیوار را با آن‌ها شلوغ نکنید و از نظر رنگ و طرح آن‌ها را مشابه و خنثی انتخاب کنید.

دیوار تلویزیون را با استیکر دیزاین کنید!

استیکر از دیگر روش‌های ساده و مقرون‌به‌صرفه برای دیزاین دیوار است که هم نصب و هم جدا کردن آسانی دارد. نکته‌ای که در انتخاب رنگ آن باید در نظر داشته باشید این است که آن را به رنگ‌های جسورانه انتخاب نکنید. چون هنگام تماشای تلویزیون این رنگ‌ها حواس شما را به خود جلب می‌کنند و چشم شما را خسته می‌کنند.

دیوار پشت تلویزیون را قاب‌بندی کنید!

یکی از ایده‌های زیبا برای نشیمن‌های کلاسیک یا نئوکلاسیک این است دیوار پشت تلویزیون آن را به وسیله گچ یا چوب قاب‌بندی کنید.

اگر می‌خواهید جلوه این دیوار به سادگی نشیمن بالا نباشد، پیشنهاد می‌کنیم که داخل قاب‌ها، کاغذ دیواری خنثی با طرح محو نصب کنید.

از شلف و میز تلویزیون برای قرار دادن دکوری‌ها استفاده کنید!

می‌توانید به کمک میز تلویزیون و شلف‌های دیواری، به صورت همزمان با تابلو، گل، آباژور و دکوریجات دیگر، دیوار تلویزیون نشیمن خود را تزیین کنید.

یادتان باشد که شلف‌ها و میز تلویزیون، مناسب برای چیدن کتاب‌ها و وسایل اضافی شما نیستند و به‌هیچ‌وجه نباید روی آن‌ها را شلوغ و درهم‌ریخته کنید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.