رسانه ها نقش موثری در برگزاری انتخابات پرشور دارند

علیرضا شعبان‌فر عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اردستان اظهار داشت: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در شهرستان اردستان نقش مهم و اثرگذاری در برگزاری انتخابات پرشور دارند.

وی افزود: امروزه وظیفه ملی همه ما این است که زمینه برپایی یک انتخابات سالم و پرشور را در شهرستان فراهم کنیم تا مردم با آرامش و آزادی کامل در تعیین سرنوشت خود نقش ایفا کنند.

رئیس دادگستری اردستان با اشاره به اینکه انتخاب هوشمندانه می‌تواند گره‌گشای مشکلات جامعه باشد، خاطرنشان کرد: مردم هر کجا به درستی انتخاب کردند ثمره آن را به چشم دیدند و در غیر این صورت با مشکل مواجه شدند.

وی اصحاب رسانه شهرستان را ملزم به تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات دانست و تاکید کرد: نخستین اولویت برای نظام، حضور حداکثری و سپس انتخاب شایسته و اصلح است و اصحاب رسانه می‌توانند در این زمینه کمک کنند.

شعبان‌فر در خصوص اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا، خاطرنشان کرد: این انتخابات نیز به دلیل تعیین سرنوشت شهر و روستا برای چهار سال بسیار مهم و تأثیر گذار است.

وی تاکید کرد: انتخاب شهردار یا دهیار خوب موجب رشد و پیشرفت آن شهر و روستا خواهد شد، چراکه این شهردار یا دهیار است که مسئولیت اجرایی و عمرانی را بر عهده خواهد داشت.

رئیس دادگستری اردستان گفت: شبکه‌های معاند هر روز علیه انتخابات سخن می‌گویند و قصد دارند مردم را از حضور در انتخاب باز دارند اما مردم ما همچون همیشه با حضور پرشور خود در انتخابات، مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.