خانم‌های با بالاتنه چاق، اینگونه لباس بپوشند

با این مطلب همراه شوید و با انتخاب استایل مناسب بالاتنه چاق به اندام ایده‌آل خود برسید. اگر شما هم جزو خانم‌هایی هستید که بالاتنه چاقی دارید و می‌خواهید هرطور که شده آن را لاغرتر جلوه دهید بهتر است

انتخاب استایل مناسب خانم‌های با بالاتنه چاق

خانم‌هایی با بالاتنه چاق بهتر است لباسی برای بالاتنه انتخاب کنند که ساده باشد. لباس‌های طرح‌دار، کارشده، چین‌دار و گل‌گلی باعث می‌شوند بالاتنه شما چاق‌تر دیده شود. همچنین از پوشیدن لباس‌هایی که روی سینه دارای تزیینات شلوغی هستند دوری کنید.

در انتخاب لباس برای بالاتنه به مدل یقه دقت کنید، بهترین مدل یقه برای خانم‌هایی که بالاتنه چاقی دارند یقه باز، قایقی، هفت و مربعی هستند زیرا به شدت بالاتنه را کوچک نشان می‌دهند. شما باید از پوشیدن لباس‌هایی که دارای یقه برگردان هستند دوری کنید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب چگونه در زمستان شیک باشیم؟ را بخوانید.

لباس‌های آستین کوتاه مناسب خانم‌هایی که بالاتنه بزرگ و چاقی دارند نیست، زیرا بدتر بالاتنه را بزرگ جلوه می‌دهند. در عوض لباس‌هایی که آستین سه‌ربع دارند به شدت مناسب این افراد هستند و در کوچک‌تر دیده شدن بالاتنه تاثیرگذار هستند.

اگر بالاتنه چاقی دارید و پایین‌تنه شما نسبت به بالاتنه لاغر است بهترین کار این است که لباسی به رنگ‌های تیره مانند مشکی، سرمه‌ای، خاکستری و غیره برای بالاتنه خود انتخاب کنید. در مقابل لباسی به رنگ‌های روشن مانند زرد، قرمز، صورتی و غیره برای پایین‌تنه انتخاب کنید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.