۶ مدل لوستر که منزل شما را زیبا و مدرن می‌کند

در این مطلب به بررسی مدل های زیبای لوستر در دکوراسیون داخلی می‌پردازیم.  خوشبختانه مدل های بسیار متفاوتی از لوستر وجود دارد که با هر سلیقه و دکوراسیونی هماهنگ است. در انتخاب لوستر خود باید سعی کنید نکات و موارد بسیاری را در نظر بگیرید.

لوستر برنز

لوسترهای برنز جزو انواع لوسترهای کلاسیک به حساب می‌آیند. لوستر کلاسیک چند شعله با لامپ‌های شمعی انتخابی مناسب برای خانه‌هایی با دکوراسیون رسمی و کلاسیک است. همان‌گونه که می‌دانید لوسترهای برنزی دارای رنگی بسیار زیبا و براق هستند. می‌توان اذعان داشت که رنگ براق و طلایی این لوسترها توجه را به خود جلب خواهد کرد و نور را در کانون توجه قرار می‌دهد.

لوستر مستطیلی

یکی دیگر از مدل های زیبای لوستر در دکوراسیون داخلی لوسترهای برنزی هستند. لوسترهای سقفی مدرن و امروزی از فرم ثابت و کلاسیک فاصله گرفته و اشکال متنوعی را شامل می ‌شوند که این اشکال معمولا شکل های هندسی بسیار خاص است اما یکی از زیباترین اشکال برای لوستر، مستطیل خواهد بود. این لوسترها معمولا به‌صورت فلزی هستند. به‌کارگیری فلز در لوازم دکوری به دلیل مقاومت زیاد و تنوع در رنگ روز به روز در حال افزایش است.

لوسترهای مدرن

لوسترهای مدرن معمولا برای استفاده در دکوراسیون های مینیمال و مدرن مناسب است. این نوع لوسترها می‌توانند فضایی بسیار خاص را در خانه و محل کار شما به‌وجود آورند. این نوع از لوسترها را می‌توان با انواع رنگ‌ها ست کرد به دلیل آن که رنگ‌های به‌کار رفته در لوسترهای مدرن خنثی است.

لوستر چوبی

لوسترهای چوبی یکی از پر طرفدارترین انواع لوستر هستند که بیشتر برای دکوراسیون مدرن و روستیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع می‌توان اذعان داشت که  استفاده از چوب در نمای این لوستر حسی از وجود طبیعت در دکوراسیون داخلی خانه به‌وجود می‌‌آورد. اگر به دنبال تکه‌ای از طبیعت در خانه خود هستید، این نوع لوستر می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. برای اینکه چیدمان زیبایی با وسایل چوبی داشته باشید به مطلب این وسایل چوبی خانه شما را زیباتر می‌کنند سر بزنید.

لوستر کنفی

یکی دیگر از مدل های زیبای لوستر در دکوراسیون داخلی که طرفدارن خاص خود را دارد، لوستر کنفی است. می‌توان اشاره داشت که چوب و کنف در کنار یکدیگر با رنگ‌های گرم ترکیب زیبایی را پدید می‌آورند. اگر می‌خواهید از این نوع لوستر بهره ببرید، بهتر است به سبک دکوراسیون خود دقت زیادی داشته و با نگاهی ریز بینانه آن را انتخاب کنید. توجه داشته باشید. لوستر کنفی برای اتاق خواب، کافی شاپ، آشپزخانه و راهرو مناسب است.

لوستر شیشه‌ای

لازم به ذکر است که لوسترهای شیشه‌ای برای استفاده در اتاق خواب، آشپزخانه و ورودی منازل مناسب است. برای بزرگ‌تر نشان دادن اتاق‌های کوچک می‌‌توانید آن را به چیدمان خود اضافه کنید. به دلیل بازتاب نور در جهت‌های مختلف از گوی‌های شیشه‌ای موجود در این لوستر، به بزرگ‌تر دیدن شدن فضا کمک خواهد کرد.

 

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.