حماسه‌ای بی‌نظیر در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خلق می‌شود

سردار سرتیپ حسن شاهوار پور در حاشیه همایش نهضت روشنگری بسیج اظهار کرد: امروز همه مردم می‌دانند که مشارکت در برگزاری انتخابات یک امر بسیار مهم است و حضور در صحنه انتخاب قطعاً اهمیت بالایی دارد.

وی به تجدید میثاق نیروهای بسیجی برای تأمین امنیت برگزاری انتخابات به عنوان یکی از اهداف این همایش اشاره کرد و افزود: نیروهای بسیجی برای کمک به مشارکت مردم و حضور باشکوه آنها پای صندوق‌های رأی نیز تجدید میثاق داشتند؛ بسیجیان قطعاً در این زمینه همچون گذشته از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به حضور رده‌های اقشاری مختلف بسیج در این همایش، تصریح کرد: نیروهای بسیج بار دیگر پرانرژی و با همه توان در صحنه‌ای که یک جنگ تمام عیار با دشمنان کشور است، حضور دارند تا بتوانیم روز ۲۸ خرداد حماسه‌ای بی‌نظیر را با شرکت مردم در صحنه خلق کنیم.

سردار سرتیپ شاهوار با دعوت از عموم مردم برای مشارکت همه‌جانبه در انتخابات پیش رو، عنوان کرد: امید است که با حضور همه مردم خوزستان به ویژه اقوام مختلف از جمله عرب و بختیاری شاهد مشارکت حداکثری آنها در تعیین سرنوشت و آینده کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه حماسه‌ای بی‌نظیر در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ رقم می‌خورد، گفت: قطعاً حضور مردم مایه امید برای کشور و همچنین مایه ناامیدی برای دشمنان قسم خورده انقلاب است که چشم به نابودی نظام دوخته‌اند.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.