بالای ۵۰ درصد مشکلات کشور از تحریم است

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه‌ای تلویزیونی گفت: من از وضع زندگی مردم آگاه هستم، به حاشیه شهر تهران می‌روم؛ در جاهایی که هموطنان عزیزمانخیلی به سختی امرار معاش می کنند دیدم، صحبت کردم ،کمکهایی را پیگیری کرده ام.

همتی خاطر نشان کرد: یکی از دلایلی هم که بنده به صحنه آمدم این است که تصور می کنم این آخرین فرصت برای حل مشکلات مردم است. تحریم خیلی اثر منفی بر قیمت ها گذاشته است، مهمترین تاثیر بر اقتصاد کشور را تحریم گذاشت گرچه بعضی ها می خواهند این موضوع را انکار کنند اشتباه می کنند.

 همتی تصریح کرد: می توانم بگویم بالای ۵۰ درصد مشکلات کشور از تحریم است وقتی درآمد ارزی ما به یکباره به یک ششم تقلیل پیدا کند خوب معلوم است که اثر می گذارد، مگر می شود اثر نگذارد.

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شعارهایی که برخی نامزدها می دهند و پوپولیستی است، نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد، اینکه می‌گویند من اینقدر می پردازم،آنقدر می‌پردازم، بدون اینکه بگویند منابع آنرا از کجا تامین می کنند چه معنی دارد؟

وی افزود: وقتی الان ما برخی ماهها برای پرداخت حقوق کارکنان مشکل داریم اینها چگونه می‌خواهند این پول ها را پرداخت کنند؟ من در مناظرات با آنان بحث خواهم کرد.  من خیلی وعده اینجوری ندادم و گفته ام حکمرانی اقتصادی و اشتباهات را اصلاح خواهم کرد، امیدواریم مردم اعتماد کنند و اگر رای بدهند مردم اعتماد کرده اند، اگر رای ندهند اعتماد نکرده اند.

همتی با تاکید بر اینکه من به نظرم خیلی موفق عمل کردم، اظهار کرد: ما مشکلامان این است که آنچه که را که باید اتفاق می افتاد ندیدیم بلکه آنچه که اتفاق افتاده را دیده ایم ، من می توانم بگویم موفق بودم اگر با همین قدرت در ریاست جمهور کار کنم که به مراتب توان و قدرت بیشتر از بانک مرکزی دارد حتما وضع اقتصاد کشور خیلی بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره محل سکونت فرزندان خود تصریح کرد: فکر می کردم دینداری در تبلیغات حاکم است ولی متاسفانه احساس می کنم اطلاعات غلطی به مردمی می دهند و این عین بی دینی است ، آمده اند عکس دختر خانم محترمی را در کالیفرنیا را گرفتند و گفتند فامیلی آن همتی است و گفتند دختر همتی در کالیفرنیا زندگی می کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من دو دختر دارم یکی متخصص کودکان و یکی دانشجوی معماری در داخل کشور است و یک پسر دارم استاد دانشگاه و معمار است بنابراین هر سه نفر در ایران هستند و افتخار می کنم در داخل کشور و برای مردم کار می کنیم.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.