۶ لباسی که خانم‌های قد‌کوتاه باید داشته باشند

ما سعی کرده‌ایم در این مطلب لباس مخصوص افراد قد کوتاه را به شما معرفی کنیم تا کشیده‌تر دیده شوید. . قد یکی از عوامل مهم تعیین کننده نوع استایل شماست. اما تنها فاکتور اصلی نیست. عواملی مثل وزن و برجستگی‌های بدن نیز، در شکل‌دهی به فرم بدنی شما تاثیر به سزایی دارند. خانم‌هایی که اندام ریزه‌ای دارند و قد نسبتا کوتاه‌تری دارند باید در لباس پوشیدن برخی نکات را رعایت کنند.

کفش پاشنه بلند راحت

کفش پاشنه بلندی که در آن راحت باشید. این پاشنه می‌تواند به شکل پاشنه معمولی یا کفش‌های لژدار باشد اما دقت داشته باشید که باید تاثیری روی راه رفتن شما نداشته باشد بنابراین شما همیشه باید حداقل یک کفش این چنینی داشته باشید.

شلوارهای پارچه‌ای

شلوارهای پارچه‌ای راسته بلندی، که از پارچه‌های لخت دوخته شده‌اند، یک لباس مخصوص افراد قد کوتاه است. این شلوار‌ها می‌توانند پاهای شما را کشیده‌تر نشان دهند و اندام بهتری برای شما بسازند. هم چنین زمانی که کفش‌های پاشنه بلند با این شلوارها را بپوشید کفش‌ها دیده نمی‌شوند و همین موضوع به استایل شما کمک می‌کند.

شلوار جین دمپا گشاد

شلوارهای جین دمپا گشاد اندام را بسیار زیبا می‌کنند. هم چنین خطای دیدی که ایجاد می‌کنند شما قدبلندتر دیده می‌شوید.

کت و بارانی

کت یا بارانی که نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد. این کت‌ها نیز می‌توانند شانه‌های شما را بزرگ‌تر و شما را درشت‌تر نشان دهند. و همچنین برای اندام شما مناسب هستند.

تی‌شرت یقه هفت

بلوز یا تی‌شرت یقه هفت به ویژه برای خانم‌هایی که بالاتنه کوچکی دارند مناسب است. هم چنین اگر لاغر هستید از پارچه‌های طرح‌دار استفاده کنید.

پیراهن میدی

پیراهن‌های میدی تا زیر زانو نیز برای شما مناسب است. دقت داشته باشید که لباس نباید ماکسی شود، باید تا مچ پا بیاید زیرا شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.