۳ درمان خانگی برای افتادگی پلک

در این مطلب از سه راهکار برای درمان خانگی افتادگی پلک را به شما معرفی خواهیم کرد. افتادگی پلک که ممکن است به دلیل افزایش سن یا ساختار چشم فرد ایجاد شود، هم از نظر سلامتی و هم از نظر زیبایی می‌تواند آزاردهنده باشد.

۳ راهکار برای درمان خانگی افتادگی پلک

خیار

افتادگی پلک را می‌توان با محلول‌های گیاهی کاهش داد. بیهوده نیست که بازیگران زن آراسته‌ای که در فیلم‌ها می‌بینید، برش‌های خیار را روی چشمان خود می‌گذارند و استراحت می‌کنند. خیار که به دلیل پتاسیم و ویتامین C موجود در آن اثرات مثبت زیادی بر روی پوست دارد، به بهبودی پلک‌های شما کمک می‌کند و باعث می‌شود تا زیر چشم‌های شما شاداب‌تر به‌نظر برسد. می‌توانید از خیار به‌عنوان ماسک افتادگی پلک استفاده کنید یا آن را مستقیما روی پلک خود بمالید. به لطف خیار که یکی از راه‌حل‌های گیاهی برای افتادگی پلک است، هم می‌توانید با رایحه‌ای شاداب آرام شوید و هم پوست خود را احیا کنید.

روش استفاده:

برش‌های خیار را که مدتی در یخچال نگه داشته‌اید، روی پلک خود بگذارید و اجازه دهید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بماند. می‌توانید هر شب از این روش استفاده کنید.

مکعب‌های یخ، درمان خانگی افتادگی پلک

اگر به‌دنبال راه‌حل‌های طبیعی برای رفع افتادگی پلک هستید، می‌توانید از یخ استفاده کنید که باعث بهبود سریع پوست در افتادگی پوست می‌شود. یخ که یکی از قدیمی‌ترین روش‌های زیبایی است، جریان خون را در پوست تسریع می‌کند و باعث می‌شود پوست کشیده‌تر و سفت‌تر به‌نظر برسد. اگر یک روش کاربردی و موثر می‌خواهید، برای جلوگیری از پف زیر چشم و مرتب کردن پلک‌ها تنها به یک تکه یخ نیاز دارید!

روش استفاده:

بعد از اینکه صبر کردید تا مقداری از این مکعب کمی ذوب شود، آن را برای چند دقیقه دور چشمان خود بمالید. می‌توانید این روش را هر شب قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید.

سفیده تخم‌مرغ

افتادگی پلک زمانی اتفاق می‌افتد که پوست اطراف چشم شادابی خود را از دست می‌دهد. افراد زیادی هستند که از تخم‌مرغ برای کاهش این میزان بهره می‌برند. یکی از روش‌های رفع افتادگی پلک، استفاده از ماسک تخم‌مرغ است.

زرده تخم‌مرغ و سفیده در حال حاضر در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست ترجیح داده می‌شود. سفیده تخم‌مرغ روش بسیار موثری برای رفع افتادگی پلک است، مخصوصا زمانی که از آن در افتادگی پوست استفاده می‌شود، زیرا به پوست کشش می‌دهد. بوتاکس طبیعی و اثر لیفتینگ ماسک سفیده تخم‌مرغ، افتادگی پلک را کاهش می‌دهد و به کاهش چین و چروک کمک می‌کند.

روش استفاده:

سفیده یک تخم‌مرغ را بزنید تا کف کند. دور چشم‌ها و به‌خصوص روی پلک‌ها بمالید. روی آن را با یک تکه دستمال کاغذی بپوشانید و کمی سفیده تخم‌مرغ دیگر بمالید. به مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس صورت را با آب سرد بشویید. شما می‌توانید این برنامه را یک روز در میان برای به‌دست آوردن نتایج موثر انجام دهید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.