کفش‌های عید ۱۴۰۱ معرفی شدند!

در این مطلب شما را با انواع مدل کفش عید ۱۴۰۱ که ترند هستند، آشنا می‌کنیم. البته درنظر داشته باشید پا قلب دوم انسان است، به همین خاطر انتخاب مدل کفش باید با حساسیت زیادی همراه باشد.

انواع مدل کفش زنانه عید ۱۴۰۱

کتانی

این روزها بدون شک کتانی‌ها از پرطرفدارترین نوع پاپوش‌ها در جهان هستند. اگر انتخاب شما برای عید امسال لباس‌های اسپرت است، بهتر است لباس‌های خود را با کتانی ست کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر هنوز یک جفت کتانی در مجموعه کفش‌های خود ندارید، یک جفت کتانی سفید خریداری کنید چراکه هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد.

کفش‌های جلو گرد از انواع کفش عید ۱۴۰۱

کفش‌ها فرم و قالب‌های مختلفی مانند تیز، گرد و مربع دارند. متداول‌ترین نوع فرمی و قالبی در کفش، فرم جلو گرد است. این مدل محبوب از کفش‌ امسال جزو ترندها است. کفش‌هایی با پنجه گرد و پاشنه‌های کوتاه بسیار پرکاربرد بوده و می‌توان در تمامی موقعیت‌ها از آن استفاده نمود.

کفش‌های دارای بند دور مچ پا

یکی از کفش‌های زیبایی که همه خانم‌ها باید در جاکفشی خود داشته باشند، کفش‌هایی است که دارای بند دور مچ پا هستند. این کفش‌ها عید امسال جزو ترندها محسوب می‌شوند و در طرح و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود هستند. این نوع کفش می‌تواند هم از نوع تخت و هم پاشنه‌دار باشد. بندی که دور مچ پا بسته می‌شود، جنس‌های مختلفی مانند چرم، ساتن، پارچه حتی در برخی موارد توری دارند.

صندل‌های چانکی

کفش‌های چانکی جزو کفش‌هایی هستند که هم در سبک کتانی و هم کفش ظاهر می‌شوند. این کفش‌ها دارای لژهای پهن، نسبتا بلند و دندانه‌دار هستند. عید امسال صندل‌های چانکی بسیار ترند شده است، گرچه این نوع صندل‌ها از نظر برخی افراد چندان زیبا نیست اما با این حال طرفداران خودش را دارد.

 

کفش‌های جیر و مخمل

حتما می‌دانید که پس از چند دهه، دوباره پارچه مخمل به دنیای مد بازگشته و جای خود را در بین اهالی مد باز کرده است. اگر می‌خواهید شیک‌پوش باشید، می‌توانید برای عید امسال یک کفش مخمل بخرید و آن را با سایر لباس‌های خود ست کنید اما مراقبت از آن‌ها نیاز به توجه و دقت بیشتری دارد.

کفش‌های چرم از انواع کفش عید ۱۴۰۱

کفش‌های چرم یکی از بهترین کفش‌هایی است که پیشنهاد می‌کنیم برای عید امسال بخرید. این نوع کفش‌ها بسیار مناسب، بادوام و راحت هستند. همچنین هوا به‌راحتی داخل کفش جریان پیدا می‌کند و مانع از عرق کردن پا درون کفش می‌شود.

 

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.