نوشیدنی معجزه‌گر لاغری سیب و زنجبیل

نوشیدنی سبز از سیب، خیار و زنجبیل تهیه می‌شود و سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که عناصر ضروری در هر برنامه غذایی محسوب می‌شوند. در این مطلب طرز تهیه نوشیدنی لاغری سیب و زنجبیل را آموزش می‌دهد، که از آن به‌عنوان نوشیدنی معجزه‌گر یاد می‌کنند. البته هیچ روش معجزه گری بدون داشتن تغذیه‌ سالم و ورزش برای رسیدن به‌تناسب اندام وجود ندارد.

مواد تشکیل‌دهنده نوشیدنی سبز

سیب

فیبرهای موجود در سیب جزو فعال‌ترین ترکیبات این میوه هستند که به هضم بهتر مواد غذایی و همچنین ایجاد احساس سیری بدون دریافت کالری زیاد کمک می‌کنند. سیب همچنین به مقابله با احتباس آب و کلسترول بد خون کمک می‌کند.

خیار

خیار از میزان زیادی آب تشکیل‌شده است. آب یکی از مایعات با ارزشی است که باعث فعال شدن سوخت‌وساز بدن می‌شود و با حفظ آن به سوزاندن کالری‌های دریافتی کمک می‌کند.

زنجبیل

زنجبیل خواص فوق‌العاده‌ای دارد که به چند شیوه به کاهش وزن کمک می‌کند. اول اینکه این ریشه پرخاصیت قدرت کاهش التهاب و حساسیت بدن به گلوکز را دارد. باید بدانید که این دو عامل مانع از سوزاندن کالری می‌شود. علاوه بر این، زنجبیل باعث ایجاد احساس سیری می‌شود درنتیجه شما از زیاده‌روی و پرخوری روزانه در امان می‌مانید. اگر به زنجبیل علاقمند هستید مطلب ۵ معجزه زنجبیل که قطعا نمی‌دانستید!  را بخوانید.

مواد لازم

  • سیب سبز یک عدد
  • خیار یک عدد
  • زنجبیل تازه‌ رنده‌شده یک قاشق معادل ۳ گرم
  • آب یک لیوان (۲۰۰ میلی‌لیتر)

روش تهیه نوشیدنی

ابتدا خیار و سیب را پوست‌کنید، سپس آن‌ّ‌ها را داخل مخلوط‌کن بریزید و هم بزنید. زنجبیل رنده شده و سپس آب را به مواد اضافه کرده و مخلوط کنید.

نوشیدنی لاغری سیب و زنجبیل را تازه‌به‌تازه مصرف کنید. برای دریافت نتیجه‌ بهتر توصیه می‌کنیم که این نوشیدنی را به‌صورت ناشتا میل کنید تا ترکیبات مغذی آن بهتر جذب‌شده و فعال‌تر باشند.

نوشیدنی سبز

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.