معرفی نسخه ویژه کیا استینگر اسکورپیون مدل ۲۰۲۲ با ظاهر اسپرت

نسخه ویژه کیا استینگر اسکورپیون مدل ۲۰۲۲وارد بازار می شود تا به این سدان جلوه های ظاهری اسپرت بدهد.


نسخه ویژه استینگر اسکورپیون دارای جزئیات بیرونی مشکی روی تزئینات گلگیر و درپوش های آینه است. یک اسپویلر عقب به به رنگ بدنه وجود دارد. این مدل بر روی چرخ های ۱۹ اینچی و ۱۰ پره سوار می شود که رنگ مشکی دارند. بدنه آن در رنگ های مروارید سفید برفی، سیاه شفق و نقره ای سرامیکی موجود است.

چند تغییر کوچک در داخل وجود دارد. در اطراف کابین تزئینات جعلی فیبر کربن وجود دارد. مشتریان می توانند روکش چرم ناپا به رنگ قرمز یا مشکی تهیه کنند.

کیا پیش از این اعلام کرده است که استینگر برای سال ۲۰۲۲ به روز شده است. این تغییرات شامل معرفی یک موتور توربوشارژ ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر است که ۳۰۰ اسب بخار (۲۲۴ کیلووات) و ۳۱۱ پوند فوت (۴۲۲ نیوتن متر) گشتاور را جایگزین پیشرانه ۲٫۰ لیتری قبلی می کند. موتور جدید به سدان اجازه می دهد تا در ۵٫۲ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) برسد. موتور ۳٫۶ لیتری V6 توربوشارژ دوقلو اکنون ۳۶۸ اسب بخار قدرت (۲۷۴ کیلووات) تولید می کند.

قیمت استینگر مدل ۲۰۲۲ برای کلاس GT-Line از ۳۶ هزار و ۹۰ دلار شروع می شود. GT1 نیز ۴۳ هزار و ۶۹۰ دلار و GT2 نیز ۵۱ هزار و ۲۹۰ دلار قیمت دارند.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.