معجزه رفع جای جوش با این ماده خوراکی

در این مطلب طرز استفاده از سفیده تخم‌مرغ برای رفع جای جوش را بیان خواهیم کرد. سفیده تخم‌مرغ سرشار از ویتامین‌ها و آمینواسید‌هایی است که با تنگ کردن منافذ پوست از ایجاد جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند.

انواع ماسک سفیده تخم‌مرغ برای رفع جای جوش

درمان جای جوش با سفیده تخم‌مرغ

سفیده تخم‌مرغ را در یک کاسه بریزید و آن‌قدر هم بزنید تا سفید شود و پف کند. آن را به‌آرامی با انگشت روی پوست خود بمالید و بیشتر بر نقاط تیره و جا‌های جوش متمرکز باشید. بعد از خشک شدن سفیده تخم‌مرغ روی پوست، ۱ تا ۲ دقیقه صبر کنید و بعد آن را با آب گرم بشویید. این کار را ۲ تا ۳ بار در هفته تکرار کنید. اگر پوست شما خیلی خشک است بعد از شستن صورت خود با آب گرم می‌توانید از روغن زیتون استفاده کنید.

ماسک سفیده تخم‌مرغ و خیار

ترکیب سفیده تخم‌مرغ و خیار یکی از بهترین ترکیبات برای از بین بردن جای جوش و قرمزی روی پوست است. خیار مملو از آب است و به همین دلیل می‌تواند خاصیت ترمیم‌کنندگی برای نواحی آسیب‌دیده پوست و جای جوش‌ها داشته باشد. بنابراین می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای رفع جای جوش در کنار سفیده تخم‌مرغ باشد.

برای تهیه این ماسک خانگی لازم است سفیده یک عدد تخم‌مرغ را جدا کنید و به آن یک خیار رنده شده را اضافه کنید و خوب هم بزنید. می‌توانید به کمک یک براش آرایشی مخصوص ماسک، این مخلوط را روی پوست بزنید. در هر بار استفاده از این ماسک باید اجازه دهید که ۲۰ الی ۳۰ دقیقه مواد ماسک روی صورت شما باشد. سپس می‌توانید با آب کاملا آن را از روی صورت خود بشویید. توجه داشته باشید که هیچ ماسکی نمی‌تواند با ۱ بار استفاده نتیجه دلخواه شما را به شما نشان دهد، بنابراین در استفاده از آن تکرار به خرج دهید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.