شیک‌ترین مدل‌های بستن شال و روسری

در این مطلب  ۴ مدل بستن شال و روسری آموزش داده می‌شود.. با گذشت زمان و پیشرفت روزافزون صنعت و نساجی، روسری و شال در انواع مختلف موجود است. پیش از هماهنگ کردن شال و روسری و استایل آن، باید به جنس و کاربرد، رنگ پوست و حالت چهره توجه شود.

۴ مدل بستن شال و روسری

بستن توربان

توربان پرطرفدارترین مدل بستن شال و روسری است. برای این مدل، شال یا روسری موردنظر را روی سر انداخته، سپس ۲ طرف شال یا روسری را از جلو صورت عبور داده و گره بزنید. در نهایت آن را برگردانده و ببندید. روش راحت‌تر هم مانند بستن حوله سر است، به جلو خم شده و روسری یا شال را دور سر پیچانده و به‌آهستگی به سمت بالا آورده شود. در نهایت دسته شال و روسری را به زیر آن ببرید. توربان، برای ورزش و مهمانی غیررسمی ایده مناسبی است. ا

مدل آبشاری

برای مدل بستن شال و روسری، که یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها است، ابتدا مو را کامل در بالای سر ببندید. سپس شال را از وسط تا کرده و روی سر قرار دهید و یک طرف شال را به زیر اسکرانچی سنجاق کنید. قسمت بالای شال را به‌صورت لایه‌ای بالا بیاورید و دوباره سنجاق بزنید. طرف راست شال را از بالای سر به سمت مخالف بپیچانید.

مدل بستن شال و روسری ضخیم

در فصول سرد سال از شال و روسری باضخامت بیشتر استفاده می‌شود. پس استایل و بستن آن، اندکی دشوار‌ است. شال و روسری را دور سر پیچانده و جلو گردن گره بزنید. یقه پالتو بر روی شال قرار می‌گیرد. می‌توان شال را سر کرد و سپس به دور گردن پیچاند و با گره فیکس کرد. سپس انتهای آن را از یقه شال عبور داد.

مدل شال با گیره

یکی از روش‌های‌ساده و رایج مدل بستن شال، گیره است. برای این مدل، شال و روسری را روی سر قرار دهید. سپس با کمک سنجاق، ۲ قسمت میانی را به‌هم وصل و این قسمت را به پشت گردن ببرید. در این مرحله، می‌توانید شال را با گیره تزئین کنید. در انتها، لبه بلند شال را به جلو شانه برده و انتهای مخالف را پشت شانه بیاندازید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.