ست کردن هودی زنانه فقط با ۵ راه ساده

یک هودی بدون شک کمک می‌کند تا ظاهری راحت و جذاب داشته باشید.  با ما همراه باشید تا ایده‌های ست کردن هودی زنانه را به شما نشان دهیم.

هودی و سویشرت

اولین چیزی که بعد از شنیدن نام «سویشرت» به ذهن می‌آید، آن سویشرت‌های پر از طرح و چاپ‌های رنگی دانشجوها و کالج‌های خارجی‌است که معمولاً یک تیپ بگی و گشاد و هنجارشکن رَپرهای امروزی است.

سویشرت دخترانه

بعد از سال ۲۰۰۰ تقریباً اکثر سبک‌های فشن به سمت سادگی و مینیمال بودن پیش رفتند. این درمورد هودی هم صدق می‌کند. دیگر از آن طرح‌های بگی، پر از پرینت رنگارنگ و طراح‌های گرافیتی خبری نیست. به جایش سویشرت‌ها و هودی‌های ساده‌تر اما کاربردی‌تر موج گرفته‌اند.

ست کردن هودی زنانه

  • پالتو، پیراهن، لگینگ و کفش کتانی

پوشیدن یک پالتو بلند با هودی طرحدار زنانه همراه با پیراهن بلند به این معنی است که طرفدار استایل‌های راحت و پرانرژی هستید و با استناد به این‌ها می‌شود گفت که می‌توانید به جای شلوار از لگینگ هم برای تکمیل تیپ استفاده کنید .
  • با شلوار جین جذب و کفش پاشنه بلند

چه کسی گفته که هودی‌ها یک خانم را جذاب نشان نمی‌دهد و با لباس‌های رسمی جور در نمی‌آید؟ یک هودی ساده در رنگ‌های خنثی به همراه کفش پاشنه بلند + شلوارجین یک ترکیب عالی خواهد شد.
  • ست کردن هودی زنانه با لگینگ چرم

برای یک استایل مسافرتی می‌توانید یک سویشرت نمادین مثل آدیداس را با لگینگ‌ چرم بپوشید و به سفرتان ادامه بدهید.
  • شلوارجین سفید و کفش مشکی

تضاد رنگی بین کفش مشکی و شلوار جین سفید با هودی می‌تواند عالی باشد.
  • ست کردن هودی زنانه با جین و کفش راحتی

و در نهایت ترکیب کفش‌های راحتی با شلوار جین و سویشرت می‌تواند شما را از صبح تا شب راحت و شیک نشان بدهد.
حتی اگر شما ست کردن برخی لباس‌ها را با هم ندانید اصلاً مهم نیست. جالب است به شما بگویم امروزه در دنیای مد، هرچه عجیب و غریب‌تر باشید جذاب‌تر هستید.
Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.