ست کردن لباس متناسب با رنگ پوست

در این مقاله ما به شما کمک می‌کنیم تا متوجه شوید با شناخت رنگ پوست خود چه رنگ‌هایی برای انتخاب لباس‌هایتان بهتر است، و یا بهتر است از چه رنگ‌هایی دوری کنید. 

پوست روشن

برای افرادی که پوست‌‌های روشنی دارند، رنگ‌های پاستلی مثل آبی کم‌رنگ، بنفش یاسی، هلویی، صورتی‌ روشن، سبزآبی‌ و سبز نعنایی بهترین رنگ‌ها است. خوش‌بختانه پوست‌های روشن با هر رنگی جذابیت خود را حفظ می کنند، اما برخی از رنگ‌ها می‌تواند شادابی آن‌ها را بیشتر نشان بدهد. می‌توانید از رنگ‌های درخشان‌تری مانند زرد قناری، سرخابی یا قرمز هم استفاده کنید، اما پیشنهاد می‌‌کنم از طیف‌های گرم‌تر این رنگ‌ها دوری کنید.

پوست گندم‌گون

برای پوست‌هایی که نه تیره هستند و نه روشن، طیف میانه از هر رنگی‌ بهترین انتخاب است. بنفش، سبز زمردی، گلبهی، آبی آسمانی، کرم‌ صورتی، بنفش‌ و نارنجی روشن بهترین رنگ‌ها برای شما است. اگر از این رنگ‌ها در میانه طیف (نه خیلی‌ روشن و نه زیادی تیره) استفاده کنید، جلوه بهتری به ظاهر شما خواهند داد. روشن کردن مو‌ها و استفاده از آرایش و استایلی که همگی در یک تن نود و روشن باشد برای این پوست‌ها بی‌نظیر خواهد بود.

پوست زیتونی

پوست زیتونی درخششی طبیعی دارد. به منظور جلوگیری از بازتاب نور، توصیه می‌شود که از رنگ‌های طبیعی و سرد استفاده کنید. انتخاب رنگ‌های خنثی باعث می‌شود سایه عسلی موجود در پوست بیشتر نشان داده شود و ظاهری زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین رنگ‌هایی مثل طلایی، زیتونی، خردلی، بادمجانی، صورتی، کرم و خاکی، رنگ مناسب پوست این افراد هستند.

به یاد داشته باشید که استفاده از جواهرات فوق‌العاده درخشان یا رنگ‌های پاستلی روشن برای خانم‌هایی با پوست زیتونی معمولا پیشنهاد نمی‌شود.

پوست تیره

کسانی که پوست تیره با تم سرد دارند با رنگ‌هایی از خانواده سبز زمردین، فیروزه ای و قرمز هایی مانند نارنجی خونی و یا شرابی پوستشان درخشان‌تر به نظر می رسد. برای افرادی با پوست تیره و تم رنگی گرم، رنگ‌های درخشان و خیره کننده بهترین انتخاب است. همچنین رنگ‌های اصلی در طیف‌های قرمز، سبز، آبی به استثنا زرد و نارنجی برای این دسته مناسب است. رنگ‌های روشن و ترکیب سفید، کرم و بژ برای این پوست‌ها بسیار جذاب است.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.