سایپا کراس اوور الکتریکی تولید می‌کند؟

اخباری مبنی بر تولید کراس اوور الکتریکی توسط سایپا زدریو (Zedriv) منتشر شده.آیا خبر صحت دارد؟

زدریو(Zedriv) نام کمپانی خودروسازی جوانی است که فعالیت خود را سال ۲۰۱۷ در گانژو چین آغاز کرده و بر توسعه وسایل نقلیه الکتریکی متمرکز شده است.

طراحی محصولا زدریو در دفتر تحقیق و توسعه این برند واقع در آلمان و شانگ های زیر نظر لورنز بیتنر رئیس بخش طراحی کمپانی، انجام می شود.

با توجه به انتشار اخباری مبنی بر احتمال همکاری زدریو و سایپا برای ارائه کراس اوور GX5 و همچنین مشاهده این کراس اوور در ایران، ادامه مطلب حاضر را به بررسی ویژگی های جی اکس۵ اختصاص داده‌ایم.

ابعاد

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید از منظر کلی این خودرو به پلتفرم کراس اوورهای ب ام و و همچنین در نمای عقب به سبک طراحی خانواده شاسی بلندهای پورشه شباهت دارد.

از منظر ابعاد برابر با ۴۱۵۰ میلیمتر در طول، ۱۸۰۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۱۱ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۶۵۰ میلیمتر است. ارتفاع خودرو از سطح زمین برابر با ۱۵۰ میلیمتر محاسبه شده است.

براساس اطلاعات رسمی، جی اکس۵ در ۲ تریم اینتلیجت کامفورت و اینتلیجنت دلوکس ارائه می شود.

تزئینات بدنه

از جزئیات دیگری که می‌توان در نمای خارجی مشاهده کرد باید به چراغ های اصلی جلو ال ایی دیی، دی لایت ال ایی دیی، قابلیت تنظیم ارتفاع نور هدلایت ها، کنترل اتوماتیک نور، لامپ ال ایی دیی پشت قاب آینه های جانبی، مه شکن جلو، چراغ اصلی عقب با لامپ های ال ایی دیی، سانروف الکتریکی، برف پاک کن اتوماتیک، برف پاک کن عقب، آنتن باله کوسه ای، آینه های  جانبی با تنظیم الکتریکی و تاشوی خودکار و نورپردازی پدال های درب‌ها اشاره کرد.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.