زیباترین و مناسب‌ترین شال‌ و روسری برای پاییز

انتخاب شال و روسری مناسب با هر فصل و استفاده از آن، علاوه بر آن که ظاهری زیبا، آراسته و چشم ‌نواز را به همراه دارد، موجب حفظ ایمنی بدن در فصول مختلف می‌شود. برای مثال شال پشمی در پاییز و زمستان علاوه بر آن که ظاهر بسیار مطلوبی دارد به دلیل آن که روی گوش‌هایتان را نیز پوشانده، از ورود سرما به داخل آن‌‌ها جلوگیری می‌کند. انتخاب شال و روسری مناسب فصل، ظاهر شما را زیبا و چشم‌نواز می‌کند. در این مطلب به معرفی شال و روسری مناسب پاییز می‌پردازیم.

شال و روسری ابریشم

استفاده از پارچه ابریشم برای شال و روسری پاییزی انتخابی به‌جا و مناسب محسوب می‌شود. به احتمال زیاد همه ما می‌دانیم که پارچه ابریشم به دلیل فرآیند طبیعی، دشوار و ارزشمندی که موجب تولیدش می‌شود، پارچه‌ای گران‌قیمت و فوق‌العاده شیک و زیبا است. شال و روسری ابریشمی را با لباسی مناسب و درخور زیبایی استفاده کنید، تا هارمونی صحیح و چشم نوازی در ظاهر شما پدیدار شود.

شال و روسری پشمی

نام این جنس پارچه نیز موجب پیدایش احساس گرما در بدن می‌شود. از این رو بدیهی است که مناسب‌ترین گزینه برای فصول سرد سال است. اما شال و روسری پشمی انواع سبک و سنگین دارد که به طبع شال و روسری پشمی سبک یا نازک مناسب پاییز و جنس پشمی سنگین و ضخیم یا چندلایه آن مناسب زمستان است.

از استفاده شال و روسری پشمی پاییزه و زمستانه به همراه مانتوهای نازک و نخی نیز پرهیز کنید، چرا که ظاهری عجیب و تضادی بصری را در چشم بیننده به‌وجود می‌آورد.

روسری‌های چروک شطرنجی

یکی از ویژگی‌های خوب این نوع روسری‌ها این است که شما می‌توانید آن‌ها را با هر نوع لباس پاییزه و زمستانه‌ای هماهنگ کنید. این نوع از روسری‌ها با هر لباس گرمی، به خوبی ترکیب می‌شوند. همچنین پیشنهاد خوبی برای ٖآرایش مات هستند.

روسری‌های نخی پاییزه

روسری‌های نخی پاییزه زیر مجموعه پارچه‌های پنبه‌ای هستند. به دلیل عبور ندادن سرما از خود و گرم بودن، مناسب‌ترین جنس شال یا روسری برای فصل سرما است. جنس نخی به راحتی اتو می‌شود و کمتر از سایر جنس‌ها سر می‌خورد. سبک، لطیف و نرم است و یکی از مناسب‌ترین پارچه‌ها برای فصل پاییز و زمستان است.

شال‌های ساده با رنگ تیره

بافت شال و روسری‌های ساده بسیار سبک و نرم است و در نهایت باعت خستگی سر و گردن شما نمی‌شود.

رنگ های مناسب فصل پاییز 

  • شال و روسری‌های پاییز و زمستانه که حاوی رنگ گرم هستند، بهتر است از نقش و نگار کمتری برخوردار بوده و طرح خلوتی داشته باشند، چرا که پررنگی آن‌ها به اندازه کافی به چشم می‌آید.
  • اگر از طرح‌های پرنقش و نگار استفاده کنید، موجب شلوغی بیش از حد در چشم بیننده می‌شود.
  • اگر شال و روسری پررنگ و گرمی هم وجود دارد که حاوی طرحی شلوغ است و از پوشیدن آن احساس خوبی دارید، می‌بایست حتما با مانتوهای پاییزه با طرح خلوت و بافت‌های بسیار ساده، مورد استفاده قرار گیرند.
Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.