رنگ نارنجی را دست کم نگیرید، پاییز بیخ گوش شماست

باورتان نمی‌شود دوست داشتن رنگ نارنجی چه‌قدر آسان است. عموماً خورشید و شادی را به خاطر ما می‌آورد و می‌توان آن را در زیباترین لحظه‌های روز دید. مثلاً در طلوع و غروب آفتاب. در این مطلب چند استایل با ترکیب تُن نارنجی برایتان آوردیم تا پاییز سردتان را مثل خورشید گرم کند.

اگر قصد دارید نارنجی را با سه یا چهار رنگ در لباس‌ها به کار بگیرید، می‌توانید از ترکیب آن با آبی، مشکی، بنفش و یا زرد استفاده کنید.

استفاده از تنالیته‌های مختلف این رنگ‌ها می‌تواند هزاران ترکیب مختلف را خلق کند.

چرا رنگ نارنجی بپوشیم؟

هر چه از زیبایی تصویر یک استایل با تُن نارنجی در پاییز بگوییم باز هم کم است. رنگی شاد، پر انرژی و زیبایی که حسی منحصربه‌فرد را در پاییز سرد و ابری به وجود می‌آورد.

  • رنگ نارنجی با آبی

از آنجا که این دو رنگ مکمل‌ هم هستند، می‌توانند ترکیب‌های زیبایی را ایجاد کنند. هر تنالیته‌ای از این دو رنگ را که با هم ست می‌کنید، می‌تواند یک هیجان تازه را برای شما به ارمغان بیاورد. ترکیب نارنجی با رنگ‌هایی مثل جین ترکیب بسیار زیبایی را به وجود می‌آورد.

  • ترکیب نارنجی سیر و بژ

استفاده از ترکیب رنگی نارنجی سیر و بژ شما را با فصل پاییز کاملاً هماهنگ می‌کند. گرمای آن‌ها شما را به میهمانی رنگ‌ها می‌برد تا حس و حال خود را تازه کنید. به علاوه بسیار هم جذاب است.

  • نارنجی و مرجانی و بنفش

ترکیب این رنگ با بنفش، نه تنها زیبا و دلفریب است بلکه می‌تواند به اعتماد به نفس و جذابیت شما هم بیافزاید. البته به این نکته همه توجه داشته باشید که این ترکیب برای روزهای خیلی سرد فصل پاییز ممکن است کمی سردی هم بیافریند.

  • ترکیب رنگ نارنجی و مشکی

این دو رنگ را چه به‌صورت یک دست و چه با استفاده از آیتم‌های مختلف در استایل خود ایجاد کنید، می‌تواند جذاب و فوق‌العاده باشد. این ترکیب، حس و حالی لاکچری دارد، و برای آقایان هم بسیار مناسب است.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.