دکوراسیون مدرن خانه ۷۰ متری

چیدمان خانه، تاثیری قابل توجه بر طراحی داخلی دارد. هر گوشه و کناری از فضای داخلی خانه می تواند تعیین کننده بهترین مکان برای قرار دادن مبلمان و یا استفاده از رنگ های خاص در آن محیط باشد. در این گزارش به بررسی چگونگی دکوراسیون مدرن خانه ۷۰ متری می پردازیم.

نقشه خانه دو خوابه ۷۰ متری با دکوراسیون مدرن

پذیرایی به صورت ساده و محیطی باز در نظر گرفته شده است. پذیرایی دارای یک مبل خردلی رنگ و همچنین آباژورهای خاص و چراغ هایی است که در دسترس قرار دارند.

با این که میزان نور طبیعی وارد شده از پنجره کافی نیست، ولی این مشکل با استفاده از رنگ  های سفید بسیار در نزدیکی پنجره ها که باعث انعکاس نور به داخل بنا می شوند که در دکوراسیون مدرن خانه ۷۰ متری رفع شده است.

فضای باز داخلی حتی با وجود دیوار جدا کننده موقت نیز حفظ شده است.

در نقشه خانه دو خوابه و دکوراسیون مدرن این پروژه از رنگ های قوی استفاده شده در نمای داخلی، حس زمینی بودن را ایجاد کرده و آهنگی ملایم به محیط بخشیده است.

گیاهان همیشه در دکوراسیون داخلی با طراحی عالی وجود داشته اند و اگر در قفسه های خاص این چنینی قرار داده شوند، توجه بسیاری را به خود جلب می کنند.

نورپردازی داخلی، بسیار ساده و در عین حال موثر است. استفاده از لوستر برای غذاخوری، جالب است، در حالی‎که لامپ‎ها در سقف کاذب، درخششی خاص به محیط می دهند.

در اتاق خواب برای سر تخت، قفسه ها و کمدها، از چوب طبیعی زیبایی استفاده شده و در عین حال استفاده از رنگ‎های سرد، آهنگی ملایم و آرام به محیط بخشیده است.

در سرویس های بهداشتی از سنگ های سفید استفاده شده و استفاده از سبک دکوراسیون مدرن کاملا دیده شده است.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.