دریای شگفت‌انگیز نیلوفرهای قرمز در تایلند!

در جنوب شرقی تایلند، شمال شهر کومفاواپی، دریاچه‌ای به نام نونگ هان کومفاواپی وجود دارد که محلی‌ها آن را دریای نیلوفرهای قرمز می‌نامند.

تایلند، محبوب‌ترین مقصد گردشگری در جنوب‌شرقی آسیا است و دلیل خوبی هم برایش وجود دارد. شما می‌توانید تقریبا هرچیزی که می‌خواهید در این کشور پیدا کنید: سواحل آبی کریستالی، جنگل‌های انبوه، غذای عالی، هتل‌های ساحلی و برخی از بهترین هتل‌های لوکس جهان.

تایلندی‌ها علی‌رغم تعداد بالای توریست، همچنان به فرهنگ و سنت‌های خودشان پای‌بند مانده است و بی‌دلیل نیست که برایش نام سرزمین لبخندها را انتخاب کرده‌اند.

دریای نیلوفرهای قرمز تایلند

این دریای نیلوفر که در واقع یک دریاچه است در شمال تایلند قرار دارد. دریاچه‌ای کم عمق که عمق آن حداکثر ۱ متر است. با این حال، وسعت این دریاچه تقریبا ۳۲ کیلومتر است و به‌دلیل وسعت زیاد آن است که خیلی‌ها به آن دریا می‌گویند. این دریاچه، مطمئنا یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری تایلند است که نباید از دست داد.

گل‌های نیلوفری، بیشتر در ماه ژانویه به‌چشم می‌خورند. این گل‌ها در سپیده‌دم باز می‌شوند و هر روز اطراف ظهر بسته می‌شوند. اگر دوست دارید تا منظره زیبایی از آن‌ها داشته باشید، باید در انتخاب زمان دقت کنید.

یک دریا زیبایی و شگفتی در این دریاچه

بعد از رسیدن به دریاچه می‌توانید قایقی اجاره کنید و به دل دریاچه بزنید. با طلوع خورشید می‌بینید که گل‌ها کم‌کم باز می‌شوند و آنجاست که خودتان را غرق در دریایی از نیلوفرهای خوشرنگ می‌بینید.

در میان راه با قایق‌های دیگر و ماهی‌گیران محلی روبرو می‌شوید که سعی دارند تا از این آب‌های قرمز رنگ ماهی بگیرند.، دیدن این تصاویر در جلوی چشمانتان، یک تابلوی بی‌نظیر از آفریده‌های خداوند را به ذهن‌تان می‌آورد.

 

آهسته‌ که جلوتر می‌روید، خودتان را در بین میلیون‌ها نیلوفر می‌بینید. اینجا جایی است که سکوت محض حکم فرماست و فقط شمایید و یک دنیا زیبایی، پس تا می‌توانید از منظره جلوی چشمانتان به همراه سکوت استفاده کنید.

مطمئن باشید، اولین باری در زندگی‌تان خواهد بود که این همه گل نیلوفر را یکجا می‌بینید.

 

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.