خودروی فیات تورو ۲۰۲۲ با رم ۱۰۰۰ رونمایی شد

شرکت Stellantis با یک بروزرسانی  برای پیکاپ کوچک فیات تورو که در برزیل مونتاژ شده است، عرضه می شود. کامیون unibody از سال ۲۰۱۶ در آمریکای لاتین وجود داشته و برخی از کاربران ممکن است آن را با نام Ram 1000 بشناسید. طول این ماشین ۱۹۳٫۵ اینچ (۴۹۱۵ میلی متر) طول و ۷۲٫۶ اینچ (۱۸۴۴ میلی متر) عرض ، ۲٫۲ اینچ کوتاه تر و ۲٫۴ اینچ باریک تر از اخیراً از هیوندای سانتا کروز رونمایی شده است.

البته نه اینکه این دو با هم رقابت کنند، چراکه فیات تورو با نشان Ram به ایالات متحده نخواهد آمد. چراغ های جلو تقسیم شده جدید برای مدل ۲۰۲۲ با بخش های فوقانی دارای تنظیمات LED کامل به عنوان چراغ های راهنما و چراغ های روشن روز هستند. چراغ های مه شکن به دیودهای ساطع کننده نور نیز تغییر می یابند و خوشه های اصلی در هنگام استفاده از LED در سطح تر و تمیز مشخصات بالا ، نازک تر از قبل هستند.

 

تغییر آشکارتر جلو پنجره جلو است، چرا که در حال حاضر از آرم فیات با حروف بزرگ برخوردار است تا هویت سازمانی مورد استفاده دیگر محصولات اخیر این برند ایتالیایی از جمله پیکاپ کوچکتر Strada (با نام مستعار Ram 700) را نشان دهد. رینگ های آلیاژی تازه با لیفت صورت شروع به کار می کنند که بسته به اصلاح آنها از ۱۶ تا ۱۸ اینچ متفاوت است.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.