جدیدترین مدل‌های اکسسوری‌ مو

در این مطلب شما را با انواع مدل اکسسوری مو آشنا می‌کنیم که نه‌تنها به زیبایی موها کمک می‌کنند، بلکه مانع از کلافگی شما هم می‌شوند، پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اکسسوری‌ مو چیست؟

اکسسوری‌های مو، همه وسایلی هستند که ما به واسطه آن‌ها موهای خود را می‌آراییم. این وسایل ظریف و زیبا عمدتا سلیقه شخصی را نشان می‌دهد که از آن‌ها استفاده می‌کند. بنابراین، مهم است چطور از انواع اکسسوری مو استفاده کنید تا استایل زیباتری داشته باشید.

همه‌چیز به استایل موی جدید شما بستگی دارد

گام اول در انتخاب مدل اکسسوری مو این است که به این نتیجه برسید، می‌خواهید مدل موهای شما چطور باشد. علت چنین تصمیمی هم بسیار ساده است، مثلا کسی که موهای کوتاهی دارد، نسبت به خانمی که موهای بلندی دارد نیاز به ابزارهای متفاوتی روی موهایش دارد. البته بسیاری از اکسسوری‌ها هم هستند که برای خانم‌هایی با موهای بلند، کوتاه یا حتی متوسط کاربردی مشترک دارند.

جدیدترین مدل اکسسوری‌های مو

زنجیر سر، ایده‌ای برای علاقمندان به سبک بوهو

زنجیرهای سر، یکی از انواع مدل اکسسوری مو هستند که هرچند در کشور ما قدمت چندانی ندارند و بیشتر در کشورهایی چون هندوستان رایج هستند، اما می‌توانند برای افزودن زیبایی خاص و منحصربه‌فرد به موهای شما، روی موهای شما گذاشته شوند. این نوع آرایش مو که با وجود اصالتش در کشورهایی چون هند، بیشتر به سبک بوهو برمی‌گردد، از جذابیت‌های زیادی برخوردار است.

اکستنشن، مدل اکسسوری مو مخصوص موهای کم‌پشت

در موارد بسیاری، اکسسوری‌های مو به جز جنبه تزیینی، وجهی کاربردی نیز دارند. یکی از مصداق‌های این ادعا هم اکستنشن‌های مو است که به افراد کمک می‌کند تا موهای خود را هرچه پرپشت‌تر از آنچه که واقعا هست نشان بدهند. می‌توانید از این نوع اکسسوری‌‌های جذاب مو، به عنوان استایل موی زنانه در رنگ‌‌های مختلف از جمله هم‌رنگ موهای خود یا با رنگ‌های مکمل از آن استفاده کنید.

گل طبیعی برای آرایش مو

وقتی پای استفاده از عناصر طبیعی در آرایش صورت و مو در میان باشد، هیچ چیز بهتر از گل‌های طبیعی برای آرایش موهای شما نیست! استفاده از تاج گل‌های طبیعی به عنوان یک مدل اکسسوی مو به زیبایی شما می‌افزاید، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توان در مدل موهای دیگر از گل‌های طبیعی روی موهای خود استفاده کنید. این یعنی حتی مدل موی باز با گل طبیعی نیز می‌تواند بسیار زیبا و جذاب باشد.

دستمال سر، بهترین مدل اکسسوری مو دخترانه

اگر به دنبال استفاده از یک استایل موی دخترانه برای موهای خود هستید و دوست دارید تا کمی شیطنت هم به‌خرج بدهید تا استایل شما در مجموع حال و هوایی زنده و جذاب را هم با خود به همراه داشته باشد، استفاده از دستمال سر برای شما بهترین گزینه خواهد بود. می‌توانید آن‌ها را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف پیدا کنید و با استایل خود ست نمایید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.