تاریخچه کرکره اتوماتیک

کرکره اتوماتیک معمولا از ورق های آلومینیومی ساخته می شوند و در صورت بروز آتش سوزی با استفاده از مکانیزم کنترل از راه دور تنها با یک کلیک یک دکمه  در صورت بروز آتش سوزی از شما در برابر خطر محافظت می کنند و کرکره برقی اتوماتیک کاملا مقرون به صرفه بوده و بر اساس مفاهیم جدید فن آوری ساخته شده است.

کرکره اتوماتیک یا کرکره برقی نوعی کرکره می باشد که به وسیله یک موتور و قدرت برق کار می کند و با استفاده از یک ریموت امکان باز و بسته شدن آن فراهم می شود.کرکره اتوماتیک با موتور کوچکی کار میکند که کرکره اتوماتیک با فشار یک دکمه باز و بسته می شود. موتورکرکره اتوماتیک پنجره را می توان به منبع برق شهری و یا می توان با کمک انرژی های طبیعی مانندانرژی خورشید باز کرد.

کرکره اتوماتیک با استفاده از کنترل از راه دور کوچک و یا یک پانل که در داخل محل نصب کرکره برقی قرار دارد،کار می کند و در جایی دیگر اداره می شود. مهم ترین مزیت اصلی کرکره اتوماتیک فراهم کردن راحتی شما در برقراری امنیت و نیروی فیزیکی می باشد. شما می توانید باز یا بسته شدن را دقیقا همانطور که می خواهید انجام دهید با فشردن یک دکمه، بدون توجه به جایی که در آن قرار دارید.

زمانی که کارها به وسیله کرکره دستی راه انداخته می‌شد، کمتر کسی فکر این را می‌کرد که کرکره اتوماتیک جایگزین کرکره دستی شود. با همه گیر شدن کرکره اتوماتیک، سهولت زیادی در کارها دیده شد و به گونه‌ای انسان وارد فضای مدرن‌تری شد. این کرکره علاوه بر کارکرد راحت تر، از حفاظت بیشتری نیز بهره مند است و این مورد از دلایلی می‌باشد که تمامی افراد خواهان تهیه و استفاده از کرکره اتوماتیکی هستند. از این نوع کرکره می‌توان برای درب و همچنین ورودی پارکینگ‌ها استفاده کرد. رنگ کرکره‌های اتوماتیک با توجه به سفارش مشتری می‌توانند تعیین شوند و  با توجه به نمای ساختمان خود و یا ساختمان‌های کناری آن‌ها را تعیین کنند.

کاربرد کرکره پلی کربنات در تهران

ترکیبی از دید بالا با قدرت استثنایی ، کرکره پلی کربنات را برای مغازه هایی که می خواهند کالاهای با ارزش را به نمایش بگذارند مانند جواهرات فروشی ایده آل می کنند. همچنین ، این کرکره ها برای محلهایی که نیاز به امنیت بالاتری دارند ، به عنوان مثال بانک ها گزینه مناسبی هستند.در میان فواصل تیغه‌های کرکره پلی کربنات از لوله یا زوارهای آلومینیومی و یا لوله استیل استفاده می‌شود.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با دفتر فروش مجموعه ایران کرکره تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به شما مشتریان محترم هستند.امروزه این نوع از کرکره پلی کربنات در جهان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و چندین سال است که در کشور ما بسیار محبوب است و این تیغه ها از پلی کربنات با مقاومت بسیار بالا و مقاومت در برابر ضربه و در رنگ های مختلف ساخته شده اند.

کرکره های اتوماتیک پلی کربنات شفاف بی رنگ، بیشترین شفافیت را دارند و با توجه به نیاز کارفرما می توان آن را با رنگ های مختلف تولید کرد و در صورت لزوم می توان با اضافه کردن مواد یا انجام شن های ماسه ای به کرکره های اتوماتیک مات تبدیل کرد.معمولا برای مکان هایی مانند بانک ها و دفاتر مبادله ای استفاده می شوند که از نظر امنیتی نیاز به شب در داخل دارند، این یک عامل ایمنی در برابر سرقت است و انواع مختلف آن دارای امنیت امنیتی از نیروهای پیشگیری پلیس است.

برای افزایش استحکام این تیغه ها از لوله های فولادی یا آلومینیومی بین فواصل آن ها استفاده می شود که امنیت را دو چندان می کند.به دلیل خاصیت ضد شعله پلی کربنات از مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش برخوردار بوده و از انتشار آتش جلوگیری می کند و تیغه های پلی کربنات (تیغه های شفاف) نیز دارای خاصیت ضد ماوراء بنفش هستند.

بررسی قیمت انواع کرکره برقی

برای محاسبه قیمت کرکره برقی ابتدا در قدم اول باید بدانیم که از چه نوع موتور کرکره در نظر گرفته شده است.از بین موتور های موجود در کرکره برقی ارزان ترین موتور کرکره برقی توبلار است که اندازه ظریف آن برای تیغه هایی با وزن نسبتا سبک و ترافیک نسبتا کم مناسب است و این نوع موتور کرکره می تواند تیغه هایی با وزن ۱۵۰ کیلوگرم به حرکت درآورد، بهترین موتورهای لوله ای برای کرکره های برقی شامل موتور توبلار لینوکس، موتور بتا توبولار ، موتور توبلار بارزانته و موتور لوله توله ای سیگما می باشد.

همچنین باید دید که کدام مدل تیغه مورد نیاز است و بهترین تیغ برای استفاده بر اساس اندازه و قابلیت های مورد نیاز استفاده می شود و این دو مورد از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت کرکره برقی است.

طریقه قیمت گذاری کرکره برقی

قیمت کرکره برقی به عوامل زیادی بستگی دارد که در این بخش به چند مورد از آن ها می پردازیم عبارتند: از نوع آلیاژ تیغه کرکره، وزن و میزان مواد مصرفی در هر متر مربع، مارک موتور، مشخصات فنی و حتی هزینه نصب در قیمت کرکره برقی موثر است.

به عنوان مثال اگر می خواهیم یک مثال ساده بزنیم برخی از شرکت هایی که مشتری زیادی ندارند به جای مشاوره و فروش محصولات به سمت برگزاری دوره های آموزشی نصب کرکره برقی روی می آورند.به این ترتیب بسیاری از افراد علاقمند به کار در این حرفه در این کلاس ها شرکت می کنند و دوره های تئوری را با هزینه ای می گذرانند و بعد از گذراندن آموزش های نظری ، نوبت است.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.