بهترین مکان قرارگیری تلویزیون در خانه کجاست؟

بهترین مکان تلویزیون در اتاق نشیمن کجاست؟ آیا از روی اصول و قواعد طراحی دکوراسیون محل آن را انتخاب می‌کنید؟

پایه و قاب محل قرارگیری تلویزیون در اتاق نشیمن

مکان مناسب تلویزیون در منزل روی دیوار اصلی خانه است. یک فریم یا قاب بزرگ و براق با قطر کم (نازک) را در حاشیه اطراف تلویزیون نصب کنید. با این کار بزرگ‌ترین اثر هنری دیواری خانه خود را ساخته‌اید، بدون آن که هزینه‌ای گزاف پرداخته باشید. نکته مهم این که اندازه قاب اطراف تلویزیون به سلیقه و ترجیح شما بستگی داشته و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.

طاقچه‌ها را فراموش نکنید

پس از نصب تلویزیون بر روی دیوار به سراغ اطراف این نقطه حساس از خانه می‌رویم. مناسب‌ترین ایده اضافه شدن طاقچه‌ها در کنار تلویزیون است. منظور استفاده از طاقچه‌های هم‌اندازه و موازی در قسمت زیرین تلویزیون است. این طاقچه‌ها معمولا لوازم جانبی تلویزیون شما را بر روی خود نگه می‌دارند و یا لوازم تزئیناتی بر روی آن‌ها قرار داده می‌شود.

اضافه کردن تلویزیون به محیطی شلوغ

همواره سعی کرده‌ایم که اطراف تلویزیون را خلوت و ساده نشان دهیم. اما گاهی افرادی علاقه دارند بی‌نظمی خاصی که در کنترل آن‌ها است، در خانه وجود داشته باشد. این افراد تلویزیون خود را لابه‌لای قفسه کتاب‌های خود نیز قرار می‌دهند؛ چرا که از نظر آن‌ها این یک کار هنری محسوب می‌شود.

نصب تلویزیون بر روی دیوارهای کاغذ دیواری شده

دیواری که کاغذ دیواری شده است به خودی خود خاص و چشم نواز است. مطمئن باشید وقتی تلویزیون نیز نصب گردد بی‌اندازه جلوه‌گری خواهد کرد. می‌توانید چشم‌ها را با رنگ‌های شاد به سمت تلویزیون جذب کنید.

بوفه‌های قدیمی خانه را به میز تلویزیون تبدیل کنید

بوفه‌ها و قفسه‌هایی که دارای طاقچه‌های متعدد هستند را اگر در منزل دارید، متحول کنید. بوفه‌ها با کمی تامل و ذوق هنری بهترین گزینه برای تبدیل شدن به یک میز تلویزیونی هنری هستند. با این که از علاقه اکثر افراد به نصب تلویزیون بر روی دیوار گفتیم، اما این روش نیز پس از اجرا طرف‌داران پر و پا قرصی برای خود دارد.

میز تلویزیون‌های کشودار را فراموش نکنید

اگر به سمت میزها گرایش دارید، مطمئن شوید میز مورد استفاده شما با چیدمان منزل شما در یک مسیر قرار دارند و باید با دکوراسیون شما هماهنگ باشند.میزهای کشودار معمولا برای فضاهای بزرگ، مناسب هستند و چشم‌نوازتر به‌نظر می‌رسند و در کنار زیبایی کارایی بیشتری نسبت به سایر موارد دارند.

 

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.