با این لوسترها خانه خود را شیک و لوکس کنید

در این مطلب به بررسی انواع لوستر شیک در دکوراسیون می‌پردازیم. وجود یک لوستر در اتاق پذیرایی، همیشه بهترین ایده برای طراحی داخلی منزل به‌شمار می‌آید. اگر بخواهید اتاق پذیرایی را روشن و پرنور کنید ایده‌های دیزاین منزل با انواع لوستر، کمک می‌کنند فضا اختصاصی‌تر و دیدنی‌تر شود.

لوستر طبقه‌ای

طبقات از لحاظ بصری بدون صرف هزینه‌ای گزاف، باعث می‌شوند لوستر بزرگ‌تر جلوه کند؛ از این رو، لازم نیست تلاشی برای تخفیف گرفتن کنید. لوسترهای طبقه‌ای در هر سبکی خوش می‌درخشند و شما می‌توانید از این لوسترها در انواع چیدمان مدرن و سنتی برای روشنایی خانه استفاده کنید.

لوستر سنتی

معمولا لوسترهای بزرگ تزئینی جزو لوسترهای سنتی به‌حساب می‌آیند. شما می‌توانید این لوسترها را به آسانی از نوع طراحی، آویزهای به‌کاررفته در آن شناسایی کنید. این لوسترها از مواد با کیفیت و متنوع ساخته شده‌اند.

 

لوستر ال‌ای‌دی

لوستر سقفی ال‌ای‌دی نمونه‌ای از لوسترهای مدرن شناخته می‌شوند. این لوسترها از زیبایی بسیاری برخوردار بوده و قابلیت تغییر رنگ لامپ و کم و زیاد شدن نور به وسیله ریموت کنترل را دارند. لوسترهای ال ای دی از مصرف انرژی پایینی برخوردار هستند.

لوستر ریسه‌ای

لوستر ریسه‌ای نمونه‌ای دیگر از انواع لوستر زیبا است که می‌توان از آن در نورپردازی خانه استفاده کرد. لوستر سقفی ریسه‌ای انتخاب مناسبی برای خانه‌هایی به سبک مدرن است.

لوستر برنزی

یکی از انواع لوستر شیک در دکوراسیون لوستر برنزی است. این لوستر از جمله زیباترین انواع لوستر محسوب می‌شود که در بخش‌های مختلف خانه مانند اتاق خواب، اتاق پذیرایی، نشیمن و آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس این لوسترها از برنز است و نقش و نگارهای نئوکلاسیک و تزئینی بسیاری بر روی بدنه آن‌ها وجود دارد.

 

لوستر شمعی

لوسترهای شمعی معمولا دارای سه، پنج یا تعداد بیشتری شمع هستند، این نوع لوستر برای کسانی مناسب است که سبک روستیک را ترجیح می‌دهند. لوسترهای شمعی به اندازه مدل‌های دیگر بزرگ نیستند و به فضای زیادی نیز احتیاج ندارند.

امروزه این لوسترها را به جای شمع، با چراغ‌هایی به شکل شمع می‌سازند. استفاده از لوسترهای شمعی در اتاق پذیرایی خانه‌هایی به سبک روستیک بسیار مناسب و زیبا است و جلوه منحصربه‌فردی را به نمایش می‌گذارد.

 

لوستر شیشه‌ای

از انواع لوستر شیک در دکوراسیون می‌توان به لوستر شیشه‌ای اشاره کرد. این لوسترها بسیار رایج هستند و شما در یافتن یکی از مدل‌های متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود دچار مشکل نخواهید شد. لوسترهای شیشه‌ای از نوع لوسترهای مدرن محسوب می‌شوند و نور درخشان و زیبایی را در خانه شما به‌وجود می‌آورند.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.