با این راهکار‌ها به خانمی شیک‌پوش تبدیل شوید!

شیک‌پوشی در استایل شما بیانگر این است که هویت و سبک زندگی خود را تعیین کرده‌اید و استایل شخصی شیک خود را می‌شناسید. به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم چند نکته را با شما در میان بگذاریم که با رعایت آن‌ها می توانید شیک پوشی را تجربه کنید.

اول از همه لازم است بگوییم که معیار شیک‌پوشی از نظر هر کسی متفاوت است و معیار مشخصی نمی‌توان برای آن تعیین کرد. ولی در این مقاله سعی شده است تا با در نظر گرفتن اکثر افراد، هشت معیار برای شیک پوشی را به شما معرفی کنیم.

۱. کیف دستی با جنس محکم و خوش فرم

یک کیف دستی کلاسیک نقش مهمی در شیک بودن افراد ایفا می‌کند. البته بهتر است این کیف را به رنگ‌های خنثی مانند مشکی، سفید، خاکستری یا کرم انتخاب کنید که به راحتی با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شوند و کاربرد بیشتری دارند.

۲. انتخاب یک عطر به عنوان امضای شخصی

عطر خوش‌بو باعث می‌شود که برای همیشه در ذهن دیگران ماندگار شوید و استایل شخصی شیک خود را کامل‌تر کنید. به یاد داشته باشید که قبل از خروج از خانه عطر را بر روی نبض خود زده تا علاوه بر پخش بو، ماندگاری بیشتری را نیز برای شما به ارمغان آورد.

۳. توجه به جزئیات

جزئیات به ظاهر بی‌اهمیت، می‌توانند تأثیر فوق‌العاده زیادی بر روی شیکی استایل شما داشته باشند. برای مثال زمانی که لباس‌های شما اتو کشیده، مرتب و سالم باشد، استایل شما نیز کامل‌تر و شیک‌تر نشان داده می‌شود پس به مراقبت از لباس‌ها اهمیت دهید.

۴. اکسسوری های چشم گیر

زیورآلات زیبا و دارای سنگ یا رنگ‌های تیره، قدرت درونی شما را نشان می‌دهند. برای اینکه ظاهری کلاسیک داشته باشید، می‌توانید از ساعت‌هایی با بند چرمی نیز استفاده کنید. به تناسب بین لباس‌ها و اکسسوری که به کار می‌برید دقت کنید، چرا که خیلی بیشتر از آن‌چه تصور می‌کنید می‌تواند تأثیر‌گذار باشد.

۵. کت یا روپوش کلاسیک

در کل می‌توان گفت اگر هنوز استایل خود را انتخاب نکرده‌اید، استایل کلاسیک می‌تواند بهترین گزینه باشد. چرا که از نظر اکثر افراد آیتم‌های کلاسیک شیک هستند. روپوش یا کت به عنوان یکی از اصلی‌ترین آیتم‌های یک استایل اگر از نوع کلاسیک انتخاب شود، اثر بخشی بیش‌تری خواهد داشت.

۶. آرایش طبیعی و ساده

استفاده از کانسیلر، رژگونه کم رنگ، ریمل و یک رژلب قرمز زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد. در کل سعی کنید آرایش خود را طوری انجام دهید که فرم طبیعی چهره شما را تحت تأثیر قرار ندهد.

۷. کفش های مناسب

اگر می‌خواهید شیک به نظر برسید بهتر است از کفش‌هایی با سبک مینیمال و کلاسیک استفاده کنید. با توجه به مکانی که برای آن استایل می‌کنید، می‌توانید از فرم‌های پاشنه بلند یا تخت آن‌ها بهره ببرید.

۸. عینک آفتابی

زمان خرید عینک آفتابی، به مد توجه نکنید بلکه تنها کافی است که عینک، متناسب با فرم صورت شما انتخاب شود تا جذابیت چهره شما را بیش‌تر کند.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.