ایده‌های جذاب رنگ سفید در دکوراسیون منزل

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی پر کاربرد است. کمتر خانه‌ای را می‌توان پیدا کرد که از این رنگ در فضای داخلی آن استفاده نشده باشد. در واقع شما در دکوراسیون سفید منزل خود، به راحتی و بدون هیچ محدودیتی می‌توانید هر رنگ و نقشی که به آن علاقه دارید را به‌کار ببرید.

با ترکیب سفید و بنفش به دکوراسیون خانه خود جذابیت دهید

بنفش با جلوه اسرارآمیز و جادویی که دارد، دکوراسیون منزل سفید شما را از یکنواختی درمی‌آورد و به آن جذابیت می‌دهد. توجه داشته باشید که در اجرای این نوع دکوراسیون، باید از سفید به نسبت بیشتری از بنفش استفاده کنید. مثل نشیمن زیر که سقف و پرده سفید است و مبل‌های تک نفره و کوسن‌ها بنفش خریداری شده‌اند.

سفید و خاکستری، ترکیب رنگی خنثی و مدرن

در کنار سفید از رنگ خنثی تیره، مثل خاکستری نیز می‌توانید استفاده کنید. اما باید بدانید که استفاده بیش از حد از این دو رنگ، جلوه بسیار ساده و بی‌روحی به فضای منزل شما می‌دهد. پس باید در به‌کار بردن آن‌ها دقت کنید. برای جلوگیری از فضایی بی‌روح پیشنهاد می‌کنیم که مانند تصویر زیر، با تابلوهای دکوری، کوسن و فرش یا پرده‌های طرح‌ و نقش‌دار به فضا حس پویایی و جنب و جوش را انتقال دهید.

با دکوراسیون قهوه‌ای و سفید، فضایی متعادل در خانه خود ایجاد کنید

توجه داشته باشید که گرمای قهوه‌ای، حس سردی سفید را خنثی می‌کند و فضایی متعادل در خانه شما ایجاد می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم برای دیزای خانه سفید خود با رنگ قهوه‌ای، علاوه بر رنگ‌های شیمیایی، از مصالح طبیعی مثل چوب و چرم نیز استفاده کنید که زیبایی منزل شما را چند برابر می‌کنند.

قهوه‌ای و سفید دو رنگ خنثی هستند و در کنار آن‌ها بهتر است رنگ‌های جسورانه و شاد را نیز به‌کار ببرید. برای مثال نارنجی و قهوه‌ای با هم هماهنگی و آبی و قهوه‌ای با هم تضاد دارند که به خوبی از آن‌ها در نشیمن زیر استفاده شده است.

سفید و سبز، ترکیب پاکیزگی و سلامتی

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی نماد پاکی و سبز نماد سلامتی است و یکی از ایده‌های زیبا برای دکوراسیون داخلی سفید خانه شما این است که از سبز در آن استفاده کنید.

برای مثال، مانند نشیمن زیر می‌توانید تنها یک دیوار را سبز و باقی دیوارها را سفید نقاشی کنید. باید بدانید این تکنیک در دکوراسیون، برای تاکید و بهتر نمایش دادن نقطه کانونی فضا، مثل تلویزیون یا تخت ‌خواب کاربرد دارد.

با زرد و طلایی، دکوراسیون سفید منزل خود را پر انرژی و مجلل کنید

رنگ زرد به دکوراسیون سفید منزل شما انرژی می‌دهد و رنگ طلایی آن را لوکس و مجلل جلوه می‌دهد. اما بهتر است در استفاده از این دو رنگ زیاده‌روی نکنید و آن‌ها را با دکوری و اکسسوری‌های محدود و کم وارد فضا کنید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.