از ترسناک‌ترین زندان دنیا دیدن کنید!

بسیاری از مردم باور دارند که زندان و ندامتگاه Eastern State، مکانی جن‌زده و تسخیرشده است. در اوایل دهه‌ ۱۹۴۰، ماموران و زندانیان این زندان، بارها از اتفاقات عجیب و مرموزی سخن گفتند که به چشم خود شاهد آن‌ها بودند. تجربیاتی وحشتناک که این زندان را به مکانی شوم و ناخوشایند تبدیل کرده بود. برای آشنایی با این زندان عجیب و ترسناک مطلب ما را دنبال کنید.

دلیل شهرت زندان ترسناک آمریکا

در پی تعطیلی این زندان، اوضاع حتی بدتر شد و رو به وخامت نهاد، چرا که اکنون عرصه برای تاخت‌وتاز این موجودات ماورایی مهیاتر از قبل هم شد. به موازات توجه و علاقه‌ رو به رشد مردم به بررسی مسائل ماورایی و عجیب، این زندان نیز شاهد رفت و آمدهای بیشتری بود. اکنون محققان عالم ارواح و حوادث ماورالطبیعه، محتاطانه برای تحقیق و بررسی‌های جامع‌تر، سری هم به این دژ سنگی می‌زنند. در واقع هر ساله، تیم‌های تحقیقاتی متعددی در حال بازدید، کنکاش و جستجوی این زندان هستند.

تاریخچه

این بنا در سال ۱۸۲۹ ساخته شده است. ظاهر این زندان شما را به یاد قلعه‌های قدیمی می‌اندازد، محوطه‌ای محصور با دیوارهایی مستحکم و البته برج و باروی برای مراقبت و نگهبانی. در مجموع زندان Eastern State به نظر جایی مخوف و منزوی است.
صد سال تمام، سیاست حاکم بر این زندان از یک اصل تبعیت می‌کرد، زندگی انفرادی. بنیان‌گذاران این زندان باور داشتند که چنین رویه‌ای به زندانی کمک می‌کند تا دوباره به خلق و خوی انسانی خود بازگشته و عادات زشت و ناپسند خود را اصلاح کند. شاید به همین دلیل است که تاریخ این زندان با جنون و دیوانگی زندانیانش گره خورده است.

وقایع عجیب

در سال ۱۹۷۱ زندان بسته شد. اینجا بود که شایعاتی در مورد حوادث عجیب روی داده در آن به گوش می‌رسید. هر چند باید اشاره کرد که پیش از این هم در مورد این زندان از این دست اخبار بسیار شنیده می‌شد. اخباری که همچون صدایی دهشتناک در میان دیوارهای سنگی این زندان پخش می‌شد و زندانیان را به وحشت می‌انداخت.
دست‌کم یک زندانی وجود دارد که با قطعیت ادعا می‌کند با یک روح ملاقات داشته است.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.