۵ چیدمان آشپزخانه که بسیار پرطرفدار هستند

در این مطلب  به معرفی سبک های پرطرفدار در چیدمان آشپزخانه می‌پردازیم. دکور آشپزخانه بیش از قسمت‌های دیگر منزل جلوی چشم شما قرار دارد و به همین دلیل می‌توان گفت که طراحی دکور آشپزخانه جزو اساسی‌ترین بخش‌های طراحی داخلی یک منزل است.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک کلاسیک معاصر

سبک معاصر کلاسیک به سبکی گفته می‌شود که در حال حاضر در دنیای طراحی داخلی غالب است. این سبک کاملا مدرن و امروزی است و کاربردی بودن در آن بسیار مهم است. موادی مثل فلز و شیشه از عناصر محبوب در طراحی کلاسیک معاصر هستند و در این سبک از جزئیات کمی استفاده می‌شود.

دکوراسیون آشپزخانه شیک

همان‌طور که از نام این سبک برمی‌آید شیک بودن و سطح بالا بودن در آن اهمیت زیادی دارد. در سبک شیک از عناصری استفاده می‌شود که کیفیت بالای زندگی را نشان دهند. این سبک قاعده خاصی ندارد و هرچیزی که زیبا و متناسب به‌نظر برسد طبق سلیقه طراح در آن به‌کار می‌رود.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی

عناصر به‌کار رفته در طراحی به سبک اسکاندیناوی کاملا ساده اما باکیفیت هستند که همزمان هم زیبا و هم محکم و قوی به‌نظر می‌رسند. نورپردازی و روشن کردن فضا در دکوراسیون اسکاندیناوی بسیار مهم است و به اشکال مختلف و متنوع انجام می‌شود. در دکوراسیون اسکاندویناوی تا حد ممکن سعی می‌شود با عناصر طبیعی و رنگ‌های روشن، فضا پرنور و شاد شود.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن

در این این سبک از سطوح بزرگ، روشنایی‌های بزرگ و عناصر ساده دیگر برای مدرن کردن فضا استفاده می‌شود. در دکوراسیون به سبک مدرن تا حد ممکن از خطوط افقی و عمودی استفاده می‌شود و رنگ‌ها محدود هستند.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک تلفیقی یا التقاطی

سبک التقاطی یا تلفیقی عناصر مختلف را از دوره‌های تاریخی و سبک‌ها به امانت می‌گیرد که حالتی جذاب و سرگرم کننده دارد و برای افرادی که می‌خواهند به سبک خاصی متعهد نباشند و سبک شخصی خودشان را داشته باشند بهترین انتخاب است. راحتی و کاربردی بودن در کنار زیبایی، در سبک التقاطی بسیار مهم است و در آن همه چیز در دسترس است.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک مینیمالیسیتی

این سبک یکی از بهترین سبک‌های مدرن برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه است. در سبک مینیمال باید از رنگ‌های خنثی و ملایم استفاده کرد. استفاده از رنگ‌های دیگر هم در حد محدود مجاز است. در سبک مینیمال همه چیز باید به ساده‌ترین شکل طراحی شود و سطوح نباید از محدوده فرم‌های هندسی خارج شوند.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک انگلیسی

در این سبک طراحی، آشپزخانه دارای هویت است و از عناصر طبیعی و قدیمی برای زیباسازی آن استفاده می‌شود. این آشپزخانه‌ها در کنار سبک قدیمی و روستایی خود می‌توانند کاملا مدرن و کاربردی هم باشند. گل‌ها و گیاهان طبیعی نقش مهمی در گرم‌تر کردن فضای آشپزخانه دارند و بهتر است استفاده از آن‌ها را جدی بگیرید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.