مدل های شیک و جذاب پرده آشپزخانه

در این مطلب به معرفی مدل‌ های شیک و جذاب پرده آشپزخانه می‌پردازیم.  پرده آشپزخانه در انواع مدل‌های ساده و طرح‌دار موجود است و شما می‌توانید از بین این طرح‌های متنوع پرده با رنگ و طرح زیبایی را برای آشپزخانه منزل خود انتخاب کنید.

پرده ریلی و پلیسه برای آشپزخانه

از پرطرفدارترین انواع پرده برای آشپزخانه پرده‌های ساده در دو نوع ریلی و پلیسه‌ای است. برخی از افراد شاید به دلیل سبک و دکوراسیون منزل و دکوراسیون آشپزخانه ترجیح می‌دهند از مدل پرده ساده و بدون نقوش خاصی استفاده نمایند. می‌توانید این پرده ساده را به‌صورت پلیسه بدوزید زیرا پرده‌های پلیسه‌ای به دلیل به‌روز بودن محبوبیت بیشتری دارند.

مدل پرده آشپزخانه راه راه

انتخاب پرده با طرح ساده و شیک از پارچه راه راه برای هر قسمتی از خانه شما مناسب است و برای دکوراسیون آشپزخانه نیز می‌تواند مناسب و کاربردی باشد.

مدل پرده آشپزخانه گل‌گلی

از بهترین گزینه‌ها برای دکوراسیون آشپزخانه پرده آشپزخانه گل‌گلی است که طراوت بهاری را به خانه شما می‌آورد و روح را به دکوراسیون آشپزخانه شما روح تازه‌ای می‌بخشد.

مدل پرده آشپزخانه رومی

اگر برای انتخاب و خرید پرده آشپزخانه هزینه اندکی در نظر دارید گزینه ای ساده و در عین حال شیک برای دکوراسیون آشپزخانه شما می تواند انتخاب پرده رومی باشد . این مدل پرده آشپزخانه ظرافت و آرامش را به دکوراسیون آشپزخانه شما می بخشد و بسیار پرطرفدار و مناسب است. در انتخاب طرح پارچه برای این نوع پرده خلاقیت داشته باشید و بهترین را برای خود انتخاب کنید.

مدل پرده آشپزخانه شطرنجی

یکی از مدل‌ های شیک و جذاب پرده آشپزخانه پرده‌هایی با طرح شطرنجی است. این مدل پرده بهترین طرح برای پرده آشپزخانه است.

پرده آشپزخانه نیمه توری

اگر دوست دارید که آشپزخانه شما نور کافی نیاز داشته باشد و روشنایی آن در طول روز تامین شود از پرده‌های توری یا نیمه توری استفاده کنید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.