رنگ مو نارنجی مناسب فصل پاییز

رنگ مو نارنجی یک رنگ مو پاییزی پرطرفدار برای مو است که تناژهای مختلفی دارد. با توجه به گسترده بودن تناژهای این رنگ می‌توانید استایل‌های متفاوتی برای خود بسازید. در این مطلب به بررسی این رنگ‌ها می‌پردازیم.

۱۵ رنگ موی نارنجی مناسب برای فصل پاییز

آمبره نارنجی

همراه شدن با ترند رنگ موی نارنجی به معنای آن نیست که مجبور هستید همه موهای خود را به رنگ نارنجی دربیاورید، این آمبره زیبا قرمز و نارنجی ادعای ما را اثبات می‌کند. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که خیلی زود از رنگ مو ترندی خود خسته می‌شوید، داشتن یک آمبره نارنجی به شما امکان آن را می‌دهد که بتوانید بعد از مدت کوتاهی، رنگ مو پاییزی خود را عوض کنید.

رنگ موی نارنجی با ریشه‌های تیره

برای آن که موهای شما ظاهر همیشه مرتبی داشته باشد، می‌توانید ریشه موهای خود را تیره بگذارید. افراد می‌توانند با داشتن موهای نارنجی با ریشه‌های تیره و یا فقط هایلایت کردن بخش‌هایی از موها با ترند رنگ موی نارنجی همراه شوند. پیشنهاد ما اضافه کردن کمی رنگ نارنجی آتشین به زمینه موهای برنزی است.

زنجبیلی پر ادویه رنگ مو پاییزی

در نگاه اول امکان ندارد که تشخیص بدهید این رنگ موی نارنجی خیره‌کننده، یک کلاه‌گیس است! گاهی تغییر رنگ مو می‌تواند به سادگی خریدن یک کلاه‌گیس خوب باشد. در زمان خریدن کلاه‌گیس سعی کنید جنس باکیفیت خریداری کنید تا مدل و رنگ آن کاملا مورد پسند شما باشد.

مارمالاد

در زمان انتخاب رنگ مو پاییزی خود میزان رنگ نارنجی مورد استفاده در موها، باید مدل موهای خود را نیز در نظر بگیرید. علاوه بر داشتن گزینه‌های نارنجی، بلوند مسی، زنجبیلی، دارچینی و حتی نارنجی رو به قرمز، شما می‌توانید از ترکیب رنگ‌ها و تنالیته‌های مختلف استفاده کنید تا به موهای خود عمق و تحرک بیشتری ببخشید.

آمبره قرمز نارنجی یک رنگ مو پاییزی

همراه کردن ترند رنگ موی نارنجی با موهایی با ریشه قرمز تیره، این امکان را فراهم می‌کند که یک ترکیب خیره‌کننده آمبره قرمز نارنجی داشته باشید.

رنگ موی زرد و نارنجی با هایلایت‌های قرمز

این رنگ موی روشن و جسورانه با هایلایت‌های قرمزش هر کسی را وسوسه می‌کند که کمی نور خورشید به زندگی‌اش و موهایش وارد کند! اما قبل از آن‌که این رنگ مو را به عنوان رنگ موی بعدی خود انتخاب کنید، حتما با آرایشگر خود مشورت کنید زیرا زمینه این رنگ خیلی روشن است و ممکن است نیاز به دکلره داشته باشید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.