خودروساز چینی از افزایش ۴۵ درصدی فروش وسایل نقلیه برقی خبر داد

بیانیه شرکت چینی “بی وای دی” در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ نشان داد که این غول خودروسازی که از سوی وارن بافت حمایت می شود، در ماه سپتامبر ۱۹ هزار و ۸۸۱ وسیله نقلیه برقی به فروش رسانده که نسبت به ماه مشابه در سال گذشته ۴۵.۳۲ درصد بیشتر بوده است.
بر اساس این گزارش، بیانیه شرکت چینی “بی وای دی” در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ نشان داد که این غول خودروسازی که از سوی وارن بافت حمایت می شود، در ماه سپتامبر ۱۹ هزار و ۸۸۱ وسیله نقلیه برقی به فروش رسانده که نسبت به ماه مشابه در سال گذشته ۴۵٫۳۲ درصد بیشتر بوده است.

فروش اتومبیل های سواری کاملاً برقی این شرکت ۱۲۲۱۲ دستگاه بود که نسبت به سال گذشته ۷۳۵۹ دستگاه یعنی ۶۶ درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش، فروش خودروهای هیبریدی پلاگین ۶۳۹۱ دستگاه بود که در مقایسه با سال قبل ۵۶۸۹ دستگاه یعنی ۱۲ درصد افزایش نشان می دهد.

فروش خودروهای تجاری شرکت بی وای دی در ماه سپتامبر ۱۲۷۸ دستگاه بود که در مقایسه با ۶۳۳ دستگاه فروخته شده در ماه مشابه سال گذشته ۱۰۲ درصد افزایش داشت.

این شرکت در ماه سپتامبر ۲۲۳۰۲ وسیله نقلیه با سوخت معمولی به فروش رسانده است که در مقایسه با ۲۷۰۴۸ دستگاه فروخته شده در ماه مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش نشان می دهد.

از ژانویه تا سپتامبر، این خودروساز چینی در مجموع ۴۲۱۸۳ وسیله نقلیه فروخته است که در مقایسه با ۴۰۷۲۹ وسیله نقلیه فروخته شده در مدت مشابه سال گذشته، ۳٫۶ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.