جوانسازی پوست با ماسک جلبک دریایی

در حقیقت جلبک دریایی منبع غنی ای از ویتامین ها، ماده های معدنی و اسید آمینه های موثر است که علاوه بر درمان و تسکین بسیاری از بیماریها بعنوان ماسک پوستی هم استفاده می شود. ترکیبات ضد التهابی جلبک دریایی تأثیر بسیار مثبتی در از بین بردن و بهبود اکنه پوست دارد.

 

برای زیبایی و جوانی ماسک جلبک دریایی را امتحان کنید

با استفاده از ماسک صورت جلبک دریایی پوست شما صاف و مرطوب می شود. استفاده از این ماسک که یک درمان خوبی برای جوانسازی و صاف و مرطوب کردن پوست صورت شما می باشد،در خانه خود می توانید آن را درست کنید.

مواد لازم برای تهیه ماسک جلبک دریایی:

  • یک قاشق غذاخوری جلبک دریایی خشک شده
  • قهوه جوش
  • کاسه کوچک
  • یک یا دو قاشق غذاخوری آب گرم
  • چنگال
  • ۱ قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا (اختیاری)
  • ۱ قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

جوانسازی پوست با ماسک جلبک دریایی

طرز تهیه ماسک جلبک دریایی :

۱-ورقه های جلبک دریایی خشک شده را با دست خود خورد کنید تا در قهوه جوش جا شوند.

۲-جلبک دریایی را به پودر تبدیل کنید چرا که شما یک قاشق غذاخوری جلبک دریایی خشک شده نیاز دارید.

۳-پودر جلبک دریایی را در کاسه کوچک خود بریزید و یک قاشق غذاخوری آب گرم را اضافه کنید. این مخلوط را با چنگال هم بزنید و در آخر یک قاشق غذاخوری آب گرم باقیمانده را به مخلوط اضافه کنید.

۴-یک قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا و یک قاشق چای خوری عسل را به مخلوط اضافه کنید و سپس هم بزنید. ترکیب آلوئه ورا در جهت از بین بردن حساسیت های پوستی بسیار مهم است و عسل نیز به مرطوب کردن پوست کمک میکند.

۵-ماسک جلبک دریایی خود را روی پوست خود به مدت ۲۰ دقیقه قرار دهید و سپس با آب آشامیدنی آن را بشویید. از این ماسک دوبار در هفته جهت زیبایی پوست خود و صاف شدن آن استفاده کنید.

توجه:روغن جوزوبا دارای خواص ضد میکروبی است، در حالی که عطر و طعم روغن بادام شیرین تا حدودی می تواند بوی قوی جلبک دریایی را پنهان کند که می توانید از این روغن ها یکی را در مرحله ۴ اعمال کنید.

منبع: نمناک

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.