بهترین مدل مو برای فرم صورت شما چیست؟

انتخاب بهترین مدل مو در هر سنی یکی از دغدغه‌های فکری برای بسیاری از خانم‌ها است. به غیر از اینکه مدل موی شما بهتر است با توجه به سن و مد روز انتخاب شود، فرم صورت هم در انتخاب مدل مو اهمیت زیادی دارد.

انتخاب بهترین مدل مو بر اساس فرم صورت

مدل مو صورت بیضی

اگر فک شما کمی باریک‌تر از خط امتداد شقیقه و گونه است و چانه برجسته‌ای دارید، دارای فرم صورت بیضی شکل هستید. استخوان فک و خط رویش مو در این نوع از صورت، نقاط اصلی هستند. به‌طور کلی فرم صورت بیضی، یکی از شکل‌های متعادل و متناسب است.

برای صورت بیضی شکل، موهای با فرق کج شده، جلو موی کوتاه و چتری صاف می‌تواند تناسبات زیبای صورت را برجسته‌تر کند. باید اعتراف کرد که اگر فرم صورت شما بیضی است، بسیار خوش‌شانس هستید و تقریبا می‌توانید اغلب مدل موها را انتخاب کنید چون هماهنگی خوبی با صورت شما دارد و در واقع حسابی به شما می‌آید.

انتخاب بهترین مدل مو برای صورت گرد

صورت گرد به این معنی است که فرم صورت حالت دایره‌ای دارد و زاویه‌ای در شکل کلی آن دیده نمی‌شود. خط رویش مو پهن و چانه نیز گرد است. در صورت گرد، عریض‌ترین قسمت صورت در امتداد دو گوش و استخوان‌های گونه دیده می‌شود. اگر فرم صورت شما گرد و دایره‌ای شکل است، ارتفاع و عرض صورت تقریبا به یک اندازه به چشم می‌آید.

در صورت گرد برای اینکه پهنای صورت را به تعادل برسانید، باید مدل مویی را انتخاب کنید که ارتفاع و کشیدگی صورت را بیشتر کند. موهای خرد و لایه لایه در کناره‌های صورت و فرق کج، توجه را به سمت خود می‌کشانند و پهنای صورت را کاهش می‌دهند. به‌طور کلی مدل‌هایی که ارتفاع مو بیشتر از ارتفاع چانه است و انتهای مو زیر چانه قرار می‌گیرد، مناسب صورت‌های گرد هستند.

فرم صورت مربعی شکل

اگر مدل صورت شما مربعی است، خط فک در شما بسیار بارز است، پیشانی پهنی دارید و خط رویش مو هم به شکل مربعی است.

برای فرم صورت مربعی شکل می‌توانید به سراغ مدل موی نامتقارن بروید. موهای کوتاه شده‌ای که در یک قسمت از صورت مو بلندتر از سمت دیگر است، موهای فر مدل‌دار و همچنین موهای خرد شده با مدل‌های به‌روز برای شما ایده‌آل است.

 

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.