با این ترفندهای ساده، خوش تیپ‌ترین باشید

هر فردی ممکن است به پوشیدن نوعی از لباس‌ها خو گرفته باشد ولی رعایت اصول خوش تیپ بودن، هم راحتی بیشتری ایجاد می‌کند و هم موقعیت‌شناسی شما، تحسین دیگران را برمی‌انگیزد. در این مطلب شما را با این اصول آشنا خواهیم کرد.

اصول خوش تیپ بودن را بدانید

رنگی‌رنگی نباش

در انتخاب یک ست لباس نباید بیش از سه رنگ استفاده کنید و تا آنجا که می‌توانید پوشش خود را ساده نگه دارید. استفاده از مکمل‌های رنگی، روش بسیار خوب و جذابی برای در کنار هم چیدن رنگ‌های مختلف است. رنگ‌هایی که متضاد یکدیگرند، تکمیل‌کننده هم هستند. شلوار، کفش و کیف آبی را می‌توان با بلوز زرد یا نارنجی پوشید.

اصول خوش تیپ بودن با طرح و نقش کمتر

از چند پارچه طرح‌دار در کنار هم استفاده نکنید. یک لباس طرح‌دار را در کنار لباس‌های ساده بپوشید تا خوش‌پوش‌تر باشید. وقتی مجبور به پوشش لباس‌های طرح‌دار هستید از دو یا سه طرح مشابه فراتر نروید. پیشنهاد ما این است که از لباس‌هایی استفاده کنید که تنها دارای یک طرح معین هستند.

پارچه مناسب

هر پارچه جایی دارد؛ خوب است بدانید که ابریشم از کتان رسمی‌تر است و چرم هم همیشه خیلی مردانه‌تر از فاستونی است. برای اینکه در میان انواع پارچه‌های مختلف به دام نیفتید، بهتر است لباس‌های تابستانی و زمستانی خود را از هم جدا کنید. لباس‌های زمستانی معمولا ضخیم‌تر، سنگین‌تر و زبر‌تر هستند. پارچه‌های تابستانی نیز از الیاف طبیعی درست شده و بسیار نازک و خنک هستند.

اصول خوش تیپ بودن در ارتباط فصل‌ها و لباس‌ها

هر فصلی نوع لباس خود را از جهت جنس، طرح و رنگ طلب می‌کند. رنگ‌های روشن، جنس‌های سبک و نازک و تیشرت‌ها و بلوزهای آستین کوتاه را برای تابستان نگه دارید و برای زمستان سراغ رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای، پارچه‌های پشمی و پلیورها و سایر لباس‌های گرم بروید.

شلوارهای خیلی بلند یا خیلی کوتاه

پاچه‌های شلوار برای اصول خوش تیپ بودن باید اندازه معقول و مناسبی داشته باشند. بدین‌گونه که شلوارهای رسمی و پارچه‌ای باید تا بالای پاشنه کفش شما بیایند و شلوارهای جین می‌توانند تا انتهای پاشنه کفش نیز کشیده شوند. قد هر شلواری که بیش از این اندازه باشد برای شما بلند است.

تیشرت هم قد دارد

اگر تیشرت شما خیلی بلند است، نباید آن را داخل شلوار کنید. در اصول خوش تیپ بودن، تیشرت نباید کوتاه باشد. هر بالاپوشی که پایین‌تر از حد معمول باشد، بلند است و اگر بالاتر بایستد، برای شما کوتاه است. بلندی و کوتاهی قد تیشرت هم بسیار تابع مد روز است.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.